Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen

Auteur Topic: Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen  (gelezen 705135 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #1720 Gepost op: 6 augustus 2021, 16:36:57
Zag op de verhaallijn van de KMAR op Instagram een filmpje. Zag dat de Seat was voorzien van een dashboardflitser, flitsers in de grille, maar ook bij / naast de mistlampen.

Kan de politie nog wat van leren.
Seat Ateca vind ik sowieso een erg mooie auto. Groot maar niet te groot, ruimte voor alle spullen en verdachte.
Qua blauw is er ook meer ruimte om extra erin te proppen. Kennelijk denkt de KMAR wel aan extra zichtbaarheid en niet over de minimale (en goedkoopste) eis.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1721 Gepost op: 7 augustus 2021, 23:06:20
Kijk eens wat er aan blauw en oranje op een KMAR motorfiets zit vergeleken de politie...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #1722 Gepost op: 8 augustus 2021, 01:21:04
Kijk eens wat er aan blauw en oranje op een KMAR motorfiets zit vergeleken de politie...
De wereld is veranderd, vroeger keken wij jaloers naar de voertuigen van politie vanuit onze peugeot 309. Achtervolgen liet je met dat voertuig wel uit je hoofd, harder dan 140 viel je dashboard uit elkaar 0098
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #1723 Gepost op: 9 augustus 2021, 10:24:04
Kijk eens wat er aan blauw en oranje op een KMAR motorfiets zit vergeleken de politie...
Tjsa,  :-X


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #1724 Gepost op: 9 augustus 2021, 18:02:41
houdt moed heren, langzaam maar zeker begint men het licht te zien. 8)