Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen

Auteur Topic: Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen  (gelezen 707617 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #60 Gepost op: 23 april 2006, 20:58:38
Idd :)


Bart S

  • Gast
Reactie #61 Gepost op: 23 april 2006, 21:16:03
Staan best een hoop vtgen idd op het LOKKMar ;)

Is dat in Apeltown? Heb ik me ook eens moeten melden, in een ver verleden.....  ::)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #62 Gepost op: 23 april 2006, 21:17:29
Is dat in Apeltown? Heb ik me ook eens moeten melden, in een ver verleden.....  ::)
Klopt.... Landelijk Opleiding en Kenniscentrum Kmar... voorheen OCKMar, OpleidingsCentrum Kmar...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #63 Gepost op: 23 april 2006, 21:21:46
En nog een Paar :)





Bart S

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 23 april 2006, 21:25:23
Klopt.... Landelijk Opleiding en Kenniscentrum Kmar... voorheen OCKMar, OpleidingsCentrum Kmar...
[offtopic]Ah.... en zat daar ook 1 Divisie "7 Dcember"? Daar moest ik zijn namelijk.... en anders was het toch een andere kazerne. Er zat in ieder geval wel heeeeeeel veel KMar toendertijd.....[/offtopic]


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #65 Gepost op: 23 april 2006, 21:32:02
[offtopic]Ah.... en zat daar ook 1 Divisie "7 Dcember"? Daar moest ik zijn namelijk.... en anders was het toch een andere kazerne. Er zat in ieder geval wel heeeeeeel veel KMar toendertijd.....[/offtopic]
Die zaten daar inderdaad... inmiddels als het goed is niet meer, de KMar heeft nu ook de Frank van Bijnen geannexeerd ... voor zover ik weet... maar Sonic komt volgens mij vaker in Apeldoorn dan ik ::) dus die kan daar vast ook iets over roepen ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #66 Gepost op: 23 april 2006, 21:37:48
Die zaten daar inderdaad... inmiddels als het goed is niet meer, de KMar heeft nu ook de Frank van Bijnen geannexeerd ... voor zover ik weet... maar Sonic komt volgens mij vaker in Apeldoorn dan ik ::) dus die kan daar vast ook iets over roepen ;)

Tot nu toe zit eigenlijk alleen 103 EsKKmar op het Frank van Bijnen gedeelte,maar in de toekomst ?????? gaat de 103 weg daar en volgens mij neemt LokKmar ook het Frank van Bijnen gedeelte over.Over een paar jaar is het LoKKmar flink uitgebreid.(ik weet het niet zeker,elke dag wordt wat anders geroepen)


Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #67 Gepost op: 23 april 2006, 22:01:22
En wederom nog een paar :)









Sonic

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • Kmar/Politie geïnteresseerde
Reactie #68 Gepost op: 23 april 2006, 22:38:55
De laatste :D












Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #69 Gepost op: 24 april 2006, 11:23:39
gave foto's :P
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !