Sollicitatie hoofdagent en selectie

Auteur Topic: Sollicitatie hoofdagent en selectie  (gelezen 10275 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #20 Gepost op: 31 mei 2012, 10:13:39
Oke, bedankt! Je zegt dat er ook figuurreeksen in voorkomen, maar dit is niet op de site aangegeven, dus deze is dan misschien niet helemaal juist. Ik maak me wel druk, want ik wil heel graag door voor mijn uiteindelijke droombaan. Dat ik me hier druk om maak geeft alleen maar aan hoe gemotiveerd ik ben... Je kunt je op een dergelijke test zeker wel voorbereiden. Als je weet wat er in voorkomt, dan kun je toch oefenen? Dus je stelling dat je jezelf niet kunt voorbereiden snap ik niet zo...

Ik wacht t.z.t. het informatieboekje wel af... Dankjulliewel allemaal!

Groetjes,

Nick

Maak dan zoveeeel mogelijk testen dan kweek je in in ieder geval inzicht ;) Voor de rest zeggen ze juist dat teveel informatie in je nadeel kan werken ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #21 Gepost op: 31 mei 2012, 12:54:58
Heb die site die jij aangaf Nick, even bekeken en ik den kdat je je daar niet te veel op moet vast pinnen. Je houdt je zelf namelijk alleen maar voor de gek als je zo'n test 10x doet en hem dan foutloos doet. Enige wat ik kan aanraden is de logica van die vragen proberen te zien en zeker voor je zelf weten dat je het "snapt".
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.