Wat is?

Auteur Topic: Wat is?  (gelezen 13866 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #60 Gepost op: 2 december 2005, 20:35:06
die man, ging met AT KMar mee, k zal es kijken of dat herhaald word ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #61 Gepost op: 2 december 2005, 20:51:55
Was idd een hele leuke reportage van John van den Heuvel!
greetz,  Enrique


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #62 Gepost op: 2 december 2005, 23:40:18
Yup, leuk gedaan, hoop stoere mannen met bivakmutsen enzo.... maar zag er goed uit :)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #63 Gepost op: 2 december 2005, 23:42:39
Mis ik natuurlijk weer....  ::) :-\


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #64 Gepost op: 2 december 2005, 23:50:33
Mis ik natuurlijk weer....  ::) :-\

Ik heb hem op de hdd staan. Vriendin was zo goed om hem gisteren op te nemen  ;D ;D ;D Net gezien. Is idd erg leuk. Ze hebben een boarding gedaan op een boot vorig jaar op volle zee. Hadden ze nog nooit gedaan maar ze zien dat als een uitdaging dus gewoon gaan  ;D ;D.

Ook de opmerking dan de Minimi 'alleen' in het buitenlang gebruikt wordt.... Ik denk dat ze bij gebruik in nederland een beetje een probleem krijgen met het proportionaliteit beginsel  ;D ;D ;D ;D ;D


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #65 Gepost op: 2 december 2005, 23:58:26
Ik heb hem op de hdd staan. Vriendin was zo goed om hem gisteren op te nemen  ;D ;D ;D Net gezien. Is idd erg leuk. Ze hebben een boarding gedaan op een boot vorig jaar op volle zee. Hadden ze nog nooit gedaan maar ze zien dat als een uitdaging dus gewoon gaan  ;D ;D.

Ook de opmerking dan de Minimi 'alleen' in het buitenlang gebruikt wordt.... Ik denk dat ze bij gebruik in nederland een beetje een probleem krijgen met het proportionaliteit beginsel  ;D ;D ;D ;D ;D
Ach...details ;) Pawpel rijdt toch ook met de MAG ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #66 Gepost op: 3 december 2005, 16:35:36
die man, ging met AT KMar mee, k zal es kijken of dat herhaald word ::)

Ik hoorde dat het over de BSB ging, zullen ze niet blij mee zijn als je ze AT noemt denk ik :P
Ik kon de aflevering helaas niet op internet vinden.

Het is geen vraag, maar wel een stukje informatie. Er zijn vast wel mede-forummers die het interessant vinden. Info gevonden in het politievakblad "Blauw".

Nieuw stelsel aanpak terrorisme

(...)

Enrique, een tijdje terug was de BBE SIE (speciale interventie eenheid) toch al geformeerd? Is dat hetzelfde als BBE DSI of is dit iets anders (dubbelop zou ik dan bijna zeggen)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #67 Gepost op: 3 december 2005, 16:43:56
Ik hoorde dat het over de BSB ging, zullen ze niet blij mee zijn als je ze AT noemt denk ik :P
Ik kon de aflevering helaas niet op internet vinden.

Enrique, een tijdje terug was de BBE SIE (speciale interventie eenheid) toch al geformeerd? Is dat hetzelfde als BBE DSI of is dit iets anders (dubbelop zou ik dan bijna zeggen)

De BSB heeft verschillende taken. Één daarvan is als AT op treden. Andere zijn ondermeer persoonsbeveiliging en als observatieteam optreden. Dus ze zullen het helemaal niet erg vinden dat je ze AT noemt  ;).

BBE SIE valt volgens mij onder DSI


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #68 Gepost op: 3 december 2005, 18:33:08
BBE SIE is tot nu toe slechts een soort samenwerkingsverband tussen de verschillende BBE's. Dat werkt een beetje houtje-touwtje omdat de gezagsstructuren verschillend zijn. De nieuwe DSI moet hieraan een eind maken. Maar inderdaad, operationeel zal er niet zo superschokkend veel veranderen als je uitgaat van de huidige BBE SIE. Het is alleen wel een feit dat de samenwerking nu geformaliseerd is en dat ook duidelijk is wie de baas is...
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #69 Gepost op: 3 december 2005, 20:52:33
Ik hoorde dat het over de BSB ging, zullen ze niet blij mee zijn als je ze AT noemt denk ik :P


op de rug van die mensen staat toch echt arrestatie team koninklijke marechaussee  ;) ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !