Na afwijzing

Auteur Topic: Na afwijzing  (gelezen 3763 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Gepost op: 2 juni 2012, 11:05:01
Mag je nadat je bent afgewezen voor politiekundige, wel weer binnen bet jaar reageren voor bijvoorbeeld recherchekundige? Dus betreftnhet jaar wachten alleen voor de sollicitatie waarvoor je bent afgewezen, of voor alle functies binnen de politie?




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2012, 16:27:35
Je testrapport is een jaar geldig (of zijn er er 2?). Binnen een half jaar kan jij niet opnieuw aangemeld worden voor de testdagen. Ben je dus afgewezen op je rapport en is die onvoldoende dan moet je wachten. Ben je afgewezen op bijvoorbeeld je korpsgesprek dan kan je het met dat rapport wel voor een andere regio proberen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2012, 20:01:54
Het intern doorsolliciteren binnen het korps naar een andere functie tijdens het selectieproces is afhankelijk van korps en vacatures. Dus bel even met kombijdepolitie.nl via 0800-6096. Zij hebben per korps zicht op de mogelijkheden of kunnen je doorverwijzen.


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #3 Gepost op: 2 juni 2012, 21:05:47
Ik ben nu voor deel B uitgenodigd, politiekundige, gaat allemaal razendsnel! Klas moet voor 8oktober gevuld zijn voor het begin van de opleiding. Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in politiekundige en recherchekundige. Daar staat voor mijn regio nu ook een vacature, dus vroeg me af mocht ik afgewezen worden voor politiekundige of ik dan nog gelijk in aanmerking zou kunnen komen voor recherchekundige, het is wel een andere regio...


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #4 Gepost op: 5 juni 2012, 11:13:45
Ik ben nu voor deel B uitgenodigd, politiekundige, gaat allemaal razendsnel! Klas moet voor 8oktober gevuld zijn voor het begin van de opleiding. Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in politiekundige en recherchekundige. Daar staat voor mijn regio nu ook een vacature, dus vroeg me af mocht ik afgewezen worden voor politiekundige of ik dan nog gelijk in aanmerking zou kunnen komen voor recherchekundige, het is wel een andere regio...
Ik zou verwachten van niet, ik heb zelf het in de omgekeerde volgorde gedaan omdat ik als RKU niet door de landelijke selectie commissie kwam. Deze kijkt UITSLUITEND naar de 'balletjes' uitslag. Als je ergens onder het gewenste niveau scoort zal je worden afgewezen!
Hobby Bobby eenheid Den Haag