Hummer in dienst van hulpverlening

Auteur Topic: Hummer in dienst van hulpverlening  (gelezen 15449 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 14 mei 2006, 16:25:16
Een Texaanse sheriff heeft bij het Duitse Geiger zijn Hummer laten tunen tot 700 pk. Nu ontkomt niemand hem meer.

De Hummer H2 van deze Texaanse sheriff is voorzien van een 7,0-liter supercharged motor, een verstevigde krukas en titanium drijfstangen. Ook de viertraps automaat is gemodificeerd. Het brengt het vermogen van de H2 naar 700 pk: daar hoort een maximaal koppel bij van 904 Nm.

De 3,1 ton wegende dienstauto van de sheriff haalt 250 km/u en de sprint van 0 naar 100 gaat in 6,5 seconden. Genoeg om de meesten zonder problemen bij te houden. Ook de vering en remmen van de H2 zijn aangepast. De Hummer van Geiger ligt 10,5 centimeter dichter bij het asfalt en stabilisatorstangen verbeteren het bochtengedrag.

Om goed voor de dag te komen koos de sheriff voor 28 inch wielen met Kumho-banden in de maat 325/35 R28. In de VS wordt de auto voorzien van de nieuwste communicatie-apparatuur.









Die vind zichzelf ook heel geweldig geloof ik.... Een beetje "stoer" met z'n pistool in de hand tegen die hummer aanleunen "kijk mij, ben ik niet geweldig?!"....  ::)

En volgens mij ontbreekt de OGS installie ook nog eens, lekker handig dan zo'n dikke bak...


Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #51 Gepost op: 14 mei 2006, 16:34:36
Een Texaanse sheriff heeft bij het Duitse Geiger zijn Hummer laten tunen tot 700 pk. Nu ontkomt niemand hem meer.

De Hummer H2 van deze Texaanse sheriff is voorzien van een 7,0-liter supercharged motor, een verstevigde krukas en titanium drijfstangen. Ook de viertraps automaat is gemodificeerd. Het brengt het vermogen van de H2 naar 700 pk: daar hoort een maximaal koppel bij van 904 Nm.

De 3,1 ton wegende dienstauto van de sheriff haalt 250 km/u en de sprint van 0 naar 100 gaat in 6,5 seconden. Genoeg om de meesten zonder problemen bij te houden. Ook de vering en remmen van de H2 zijn aangepast. De Hummer van Geiger ligt 10,5 centimeter dichter bij het asfalt en stabilisatorstangen verbeteren het bochtengedrag.

Om goed voor de dag te komen koos de sheriff voor 28 inch wielen met Kumho-banden in de maat 325/35 R28. In de VS wordt de auto voorzien van de nieuwste communicatie-apparatuur.



Die vind zichzelf ook heel geweldig geloof ik.... Een beetje "stoer" met z'n pistool in de hand tegen die hummer aanleunen "kijk mij, ben ik niet geweldig?!"....  ::)

En volgens mij ontbreekt de OGS installie ook nog eens, lekker handig dan zo'n dikke bak...

Ik denk dat de OGS in Duitsland iets moeilijker te krijgen is als in de USA.
Lampen: In de USA meestal rood/blauw en in Duitsland blauw/blauw
Sirene:   In de USA meestal Yelp in Duitsland absolutverboden dus alleen Martinshoorn

Aaldert


Target77

  • Gast
Reactie #52 Gepost op: 14 mei 2006, 16:37:02
Ik denk dat de OGS in Duitsland iets moeilijker te krijgen is als in de USA.
Lampen: In de USA meestal rood/blauw en in Duitsland blauw/blauw
Sirene:   In de USA meestal Yelp in Duitsland absolutverboden dus alleen Martinshoorn

Aaldert

Betekent niet dat je dat soort materialen in Duitsland niet mag verkopen....  ;D ;D ;D


Karim

  • Gast
Reactie #53 Gepost op: 14 mei 2006, 17:00:57
Ik denk dat de OGS in Duitsland iets moeilijker te krijgen is als in de USA.
Lampen: In de USA meestal rood/blauw en in Duitsland blauw/blauw
Sirene:   In de USA meestal Yelp in Duitsland absolutverboden dus alleen Martinshoorn

Aaldert

Als in Belgie ook 't gros van de ambulance's met Yelp en whail e.d. rijdt, en daar ook op veel hv voertuigen rode zwaailichten te zitten dan moet dat in Duitsland ook wel verkrijgbaar zijn....  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #54 Gepost op: 14 mei 2006, 17:45:58
Ik denk dat het een promotie is van een van de partijen, er staat tenslotte nergens iets WAAR hij gaat rijden, en ten tweede, die dingen zijn onhandig (helemaal met die velgen er onder)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


miv

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 14 mei 2006, 18:19:23
bij die hummer zitten lampen blauw rood achter de gril. er is namelijk nog een foto daarvan, van de voorkant.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #56 Gepost op: 14 mei 2006, 21:47:23
De HUMMER H1 gaat trouwens uit de productie :(
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Michelle1983

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 15 mei 2006, 19:57:08
Ik denk dat het een promotie is van een van de partijen, er staat tenslotte nergens iets WAAR hij gaat rijden, en ten tweede, die dingen zijn onhandig (helemaal met die velgen er onder)

Deze foto's schijnen inderdaad van een promotiemodel te zijn (zeker gezien de logo's, want er moet een county op staan e.d.). Er schijnt wel in werkelijkheid een sheriff dit gedaan te hebben, die er niet mee op de foto wilde. De sheriff op deze foto is overigens ook gewoon een Duitser.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #59 Gepost op: 16 mei 2006, 11:03:26
Onderste link klikken en dan kom je een rode tegen zit gewoon een LED balk op leuk autootje voor de boodschappen!

Gr. Vincent