Wat is dit voor kenteken? (witte achtergrond / zwarte letters)

Auteur Topic: Wat is dit voor kenteken? (witte achtergrond / zwarte letters)  (gelezen 8700 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #20 Gepost op: 4 juni 2012, 23:08:18
Of zal ik de douane bellen en vragen naar customs? 0098
Hahahah, daar heeft mijn collega nog een leuke quote over tijdens een controle van een amerikaan. Die wilde zijn naam weten, dus hij gaf zijn naam "No that's not youre name, your name is Douane (spreek uit als Dwane) Customs. It's on your shield (wijzend naar het zwarte wapen wat wij op onze arm hebben). Dus je kan er om vragen maar ik denk dat je dan een verkeerde aan de lijn krijgt  ;)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #21 Gepost op: 4 juni 2012, 23:14:11
Hahahah, daar heeft mijn collega nog een leuke quote over tijdens een controle van een amerikaan. Die wilde zijn naam weten, dus hij gaf zijn naam "No that's not youre name, your name is Douane (spreek uit als Dwane) Customs. It's on your shield (wijzend naar het zwarte wapen wat wij op onze arm hebben). Dus je kan er om vragen maar ik denk dat je dan een verkeerde aan de lijn krijgt  ;)


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #22 Gepost op: 4 juni 2012, 23:48:54
en wel binnen 14-dagen het land uit met die roestige Honda! Anders gaat papa de politie agent boos worden  >:D

ongeldig kenteken
niet verzekerd
niet apk gekeurd
geen wegenbelasting

 098uo
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #23 Gepost op: 4 juni 2012, 23:50:23
en wel binnen 14-dagen het land uit met die roestige Honda! Anders gaat papa de politie agent boos worden  >:D

ongeldig kenteken
niet verzekerd
niet apk gekeurd
geen wegenbelasting

 098uo
Og en misschien dat meneer de douane ambtenaar er ook wat van gaat vinden. Want als hij naar buiten de EU gaat dan willen wij er ook wel graag bij zijn.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #24 Gepost op: 4 juni 2012, 23:57:21
Ook mooi dat het Twitter wordt opgepakt.  O0
en ook onze vrienden op Facebook denken mee  O0

Samen sterk in de hulpverlening!