Politie Logistiek / Ondersteuningsvoertuigen

Auteur Topic: Politie Logistiek / Ondersteuningsvoertuigen  (gelezen 197793 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #30 Gepost op: 4 juni 2005, 18:29:40
Heeft die auto er ook nog een zwaailicht opzitten, misschien waar die cameraman voor staat. ???
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #31 Gepost op: 4 juni 2005, 18:56:04
Dat valt onder de noemer: "Goedkope oplossing". Hollands-Midden heeft namelijk een beetje weinig geld. Terwijl Rotterdam-Rijnmond bijvoorbeeld in Mercedes rijdt met MDT, GIS/AVLS, statusbox noem het allemaal maar op, moet Hollands-Midden het met opels doen, waar niet veel meer dan een mobilofoon in zit.
Grote regionale ongelijkheid, die met de vorming van een nationale politie (dat komt er op niet al te lange termijn vast wel van) hopelijk zal verdwijnen.

dat betekend dan ook dat bij andere korpsen de duurdere voertuigen weggaan (denk bijv. aan de chevy ongevallenwagens van amsterdam en de mercedessen bij haaglanden!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #32 Gepost op: 4 juni 2005, 21:00:40
Heeft die auto er ook nog een zwaailicht opzitten, misschien waar die cameraman voor staat. ???
Achter Dhr. W. zit een pit op de auto, zoals het KLPD dat ook heeft.

dat betekend dan ook dat bij andere korpsen de duurdere voertuigen weggaan (denk bijv. aan de chevy ongevallenwagens van amsterdam en de mercedessen bij haaglanden!

Ik vind de mercedessen van Haaglanden heel mooi, maar ook overdreven. Volgens mij is het ook niet praktisch. In de busjes van Rotterdam kan je scooters, fietsen en weet ik wat allemaal meer kwijt, naast de bepakking van het voertuig. Je kan de bus ook nog makkelijk gebruiken om verklaringen op te nemen, ook lekker als het slecht weer is. Nadeel: Zo'n busje is weinig partij in een achtervolging en je zal er ook niet zo lekker mee kunnen scheuren al met een C-klasse. Nog een voordeel: je zit wat hoger en hebt beter overzicht. In zo'n mercedes van Haaglanden kan je bijna niets kwijt. Voor het vervoeren van een fiets moet je al een fietsenbus oproepen en dat kost tijd. Het voordeel van zo'n C-klasse is, dat er weinig auto's zullen zijn die m eruit rijden.
En zo'n chevy van Amserdam Amstelland, tsja, het is een hele mooie wagen, maar ik vind het enigzins overdreven. Een sprinter voldoet volgens mij ook.

Maar het is niet zozeer de wagen, want wat dat betreft zitten de regio's wel op ongeveer hetzelfde niveau. Het gaat ook vooral om de inhoud, zoals statusbox, mobile dataterminal en avls enzo.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #33 Gepost op: 4 juni 2005, 21:04:24
dat ben ik wel met je eens, maar zoals je zelf ook al aangeeft over die fietsen en dergelijke,

hier rijden ze 90 % van de tijd met VW Golf, moet je eens proberen om daar een fiets in te krijgen, of een verklaring op te nemen! Zoals ik dus probeer aan te geven zullen er altijd problemen blijven (of ze moeten met een VW T5 ABT gaan rijden maar dan nog, dat is ook weer te duur)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #34 Gepost op: 4 juni 2005, 21:09:27
Achter Dhr. W. zit een pit op de auto, zoals het KLPD dat ook heeft.


Dhr. W hahahah


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #35 Gepost op: 4 juni 2005, 22:09:49
Jij snapt m :P

Ik durf niet teveel meer te zeggen, ik heb met deze foto (met nog een stukkie erbij) op dit forum al een blunder gemaakt :-[
;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #36 Gepost op: 21 juni 2005, 18:09:00
wat ben je een !! nu zijn al mn fotos weg.
leuk hoor ??? ??? ??? ??? ??? ???

Minder prettig persoon zeg ik altijd  ;)
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #37 Gepost op: 21 juni 2005, 18:14:15
wie is der een *** dan?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


guest1564

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 21 juni 2005, 18:19:26
Waar het op slaat weet ik niet, maar het kan ook op een ander manier gezegd worden, of via de PM!


Target77

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 21 juni 2005, 18:24:13
Heren,

Gelieve wel een beetje op je taalgebruik te letten!! Persoonlijke zaken via een PB'tje te regelen zodat deze topic geen verwenspot gaat worden.

Ben Bousché
Global Moderator