Voer/vaartuig van de week

Auteur Topic: Voer/vaartuig van de week  (gelezen 70110 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #10 Gepost op: 17 februari 2005, 17:49:59
ja,idd een mooi voertuig.
ik had hem hier al ens vaker op het forum gezien ;) :)


Niels.

  • Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 732
Reactie #11 Gepost op: 17 februari 2005, 19:43:06
WAAROM LAAT JE DE MENSEN NIET STEMMEN OP VOERTUIG VAN DE WEEK!!


jwpots

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 17 februari 2005, 19:56:40
Leuk idee, wou dat ik er zelf op gekomen was. De kwestie van wie gaat het volgende voertuig plaatsen is heel eenvoudig. Ik weet niet of iemand het gegeven kent van een verhaaltje schrijven en dan de pen doorgeven aan de volgende. Hier kan je feitelijk hetzelfde doen. Degene die een voertuig plaatst, bepaalt wie de andere week het volgende voertuig plaatst. Dat kan je kenbaar maken bij de geplaatste foto met de mededeling dat [naam] is uit uitverkoren het volgende voertuig van de week te plaatsen. En het hoeven wat mij betreft niet altijd de modernste voertuigen te wezen.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #13 Gepost op: 17 februari 2005, 19:58:41
Leuk idee, wou dat ik er zelf op gekomen was. De kwestie van wie gaat het volgende voertuig plaatsen is heel eenvoudig. Ik weet niet of iemand het gegeven kent van een verhaaltje schrijven en dan de pen doorgeven aan de volgende. Hier kan je feitelijk hetzelfde doen. Degene die een voertuig plaatst, bepaalt wie de andere week het volgende voertuig plaatst. Dat kan je kenbaar maken bij de geplaatste foto met de mededeling dat [naam] is uit uitverkoren het volgende voertuig van de week te plaatsen. En het hoeven wat mij betreft niet altijd de modernste voertuigen te wezen.
ik vindt dit wel een heel erg leuk idee  ;)


spuit 11

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 17 februari 2005, 20:05:16
dat is een heel goed idee :D :D
gr
Peter


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #15 Gepost op: 17 februari 2005, 21:04:31
Doen we  :P :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Niels.

  • Hobby Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 732
Reactie #16 Gepost op: 17 februari 2005, 21:17:28
Laten we elke keer iemand anders plaatsen of laten we de mensen stemmen k snap het niet helemaal meer??


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #17 Gepost op: 17 februari 2005, 21:43:08
Laten we elke keer iemand anders plaatsen of laten we de mensen stemmen k snap het niet helemaal meer??

Dan heb het denk ik niet helemaal goed begrepen  :P

stemmen was op de voertuigen, wat je er van vind bijvoorbeeld (was het idee)  ;)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #18 Gepost op: 17 februari 2005, 23:00:15
Leuk idee, wou dat ik er zelf op gekomen was. De kwestie van wie gaat het volgende voertuig plaatsen is heel eenvoudig. Ik weet niet of iemand het gegeven kent van een verhaaltje schrijven en dan de pen doorgeven aan de volgende. Hier kan je feitelijk hetzelfde doen. Degene die een voertuig plaatst, bepaalt wie de andere week het volgende voertuig plaatst. Dat kan je kenbaar maken bij de geplaatste foto met de mededeling dat [naam] is uit uitverkoren het volgende voertuig van de week te plaatsen. En het hoeven wat mij betreft niet altijd de modernste voertuigen te wezen.

dat doorgeven gaat goed, maar overleggen daarover via PM, je ziet het hier, et is nu al een puinhoop met berichten die niets met het voertuig van de maand te maken hebben (komt omdat het nieuw is, ik snap het wel)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


firemanr

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 17 februari 2005, 23:10:10
Het is inderdaad nog even uitzoeken hoe je zoiets het beste opzet.
Wat Jeroen gedaan heeft is inderdaad heel netjes. De foto's ...het verhaal er rond. Dus niet zomaar een foto op het forum kwakken, maar er ook iets bij vertellen, zijn functie, tankinhoud e.d.
En Jeroen mag dan aangeven aan wie hij het fototoestelletje (in dit geval dan  ;D) doorgeeft en die zorgt weer voor een foto van zijn favoriete voertuig.
Dit kan gedaan worden onder aan zijn fotoreeks. ;)