Voer/vaartuig van de week

Auteur Topic: Voer/vaartuig van de week  (gelezen 70748 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest1564

  • Gast
Reactie #100 Gepost op: 20 maart 2005, 17:32:25
Ik meen dat er in het begin van deze topic is vermeld dat er op ZONDAG een nieuw voertuig van de week geplaatst zou worden. Dus Lars had het stokje allang door moeten geven aan een volgende. Dus Lars, WIE HEEFT VAN JOU HET STOKJE GEKREGEN ??? ??? ??? En zoals ik al eerder heb vermeld, als de nieuwe plaatser van het voertuig van de week gelijk vermeld wie de volgende is voor week nummer 13 [week na het [paasweekend] zijn we voortaan ook daar vanaf



Groet
Johan

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=6423.0 Staat een lijstje!!!Voordat je alles op mij af begint te schuiven!

Eerst even lezen, dan graag oordelen.

Groet Lars


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #101 Gepost op: 20 maart 2005, 17:35:34
geen ruzie hier eej  :P :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


guest1564

  • Gast
Reactie #102 Gepost op: 20 maart 2005, 17:37:05
Nee is geen ruzie, maar het moet even duidelijk zijn ;)


guest1564

  • Gast
Reactie #103 Gepost op: 20 maart 2005, 17:53:10
Nu weer terug naar de topic,

Ik vind het een heel mooi voertuig, ruim, en een mooi uiterlijk.
Alleen die led lampen erop vind ik minder.
voor de rest vind ik hem prachtig!  ;)


jwpots

  • Gast
Reactie #104 Gepost op: 20 maart 2005, 18:50:50

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=6423.0 Staat een lijstje!!!Voordat je alles op mij af begint te schuiven!

Eerst even lezen, dan graag oordelen.

Groet Lars

Dat lijstje is er afgelopen week "tussengeperst" want toen ik 14 maart reageerde dat er weer een discussie was over het "stokje" stond dat lijstje er nog niet. Het vorige lijstje wat er stond is allang afgehandeld en degene die een voertuig plaatst van de week verzuimd in mijn ogen gewoon een volgende aan te wijzen. Want ook nu is er verzuimd om een nieuwe persoon aan te wijzen voor week 13 zoals ik 14 maart ook voorstelde. Daar stelde ik voor om degene die zondags een voertuig plaatst dat diegene ook gelijk de volgende aanwijst. Heeft diegene heel de week de tijd om te bedenken welk voertuig hij zal plaatsen. Maar we moeten wel bij de les blijven en niet de kluit belazeren, want daar houd ik helemaal niet van. Sorry jongens, maar ik moest dit even kwijt want ik ben dit een beetje zat.

Groet
Johan


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #105 Gepost op: 20 maart 2005, 19:01:28
Dat lijstje is er afgelopen week "tussengeperst" want toen ik 14 maart reageerde dat er weer een discussie was over het "stokje" stond dat lijstje er nog niet. Het vorige lijstje wat er stond is allang afgehandeld en degene die een voertuig plaatst van de week verzuimd in mijn ogen gewoon een volgende aan te wijzen. Want ook nu is er verzuimd om een nieuwe persoon aan te wijzen voor week 13 zoals ik 14 maart ook voorstelde. Daar stelde ik voor om degene die zondags een voertuig plaatst dat diegene ook gelijk de volgende aanwijst. Heeft diegene heel de week de tijd om te bedenken welk voertuig hij zal plaatsen. Maar we moeten wel bij de les blijven en niet de kluit belazeren, want daar houd ik helemaal niet van. Sorry jongens, maar ik moest dit even kwijt want ik ben dit een beetje zat.

Groet
Johan
het punt is dat er (bijna) niemand wil,
maar goed nu echt weer back to the topic


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #106 Gepost op: 20 maart 2005, 19:07:53
het punt is dat er (bijna) niemand wil,
maar goed nu echt weer back to the topic
als er bijna niemand wil is het heel simpel dan stoppen we met deze topic,jammer maar we zouden dit proberen.Met het idee erachter wordt het niets stoppen we ermee.
Ik wacht deze week af,komt er geen vrijwilliger dan stoppen we met deze topic


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #107 Gepost op: 20 maart 2005, 19:17:13
Goed.

Ik ga wel zodra ik mag  ;D

Ik zal komende zondagavond een nieuw voertuig laten zien.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #108 Gepost op: 20 maart 2005, 19:22:00
Goed.

Ik ga wel zodra ik mag  ;D

Ik zal komende zondagavond een nieuw voertuig laten zien.
Ok bij deze ger@rd vanaf volgende week zondag,dank ger@rd  ;)


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #109 Gepost op: 20 maart 2005, 19:24:47
Ik ga wel voor de 2e x dan hoor als er verder niemand is  ;D ;D ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen