Erop of eronder ! #nt

Auteur Topic: Erop of eronder ! #nt  (gelezen 13097 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Gepost op: 11 juni 2012, 00:44:55
In 2008 aangemeld hier op het hvforum omdat politiewerk toch altijd mijn roeping is geweest, en ik hier wat kennis kan opdoen. Van dat laatste is er helemaal niks terecht gekomen...ipv een "beetje" kennis hier en daar ben ik enorm wijzer geworden en heb ik 10.001 dingen geleerd allemaal dankzij de leden. You guys are great, thanks !  O0

Paar minuten geleden mijn sollicitatie voor N3 A-A verstuurd, mijn planning was N4 maar het ziet ernaar uit dat mijn MBO-4 diploma (harde eis A-A) vertraging gaat lopen door uitval. Omdat ik toch echt knoop wil doorhakken dit jaar, heb ik toch maar gesolliciteerd voor N3. W&S vrijdag gesproken, mocht ik alsnog op tijd mijn diploma halen kan ik waarschijnlijk toch gewoon naar N4, maar ze kijken dan wel extra naar mijn competenties.

Heren(en dames) wil jullie erg bedanken voor alle hulp, en ik hou jullie zeker op de hoogte ! Take care  0098




Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2012, 20:25:28
Heel veel succes!  O0
Senior GGP / Oost-Brabant


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2012, 20:30:59
Bedankt Nick !


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2012, 20:51:47
Ook namens mij! Verbaas je niet over het feit dat de sollicitatieprocedure een beste tijd in beslag kan nemen, maar dat heb je hier ook vast geleerd. Zonder de mensen op dit forum persoonlijk te kennen (op een paar na) kan je aan de hand van iemands berichten wel aardig een beeld van hun persoonlijkheid krijgen en volgens mij heb je een prima instelling. Nu nog de skills om dat beeld aan de selecteurs van het CCM over te brengen. O0

N3 en N4 zijn tegenwoordig gelijk, alleen duurt N4 iets langer en in die periode krijgen ze dan de extra stof. Voor jou een voordeel dus, want dat betekent dat zo'n beslissing (3 of 4) ook pas in de opleiding kan vallen zonder dat er vakken ingehaald moeten worden.


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #4 Gepost op: 11 juni 2012, 20:56:18
Succes!! Het duurt allemaal eventjes, geduld is een schone zaak, maar ik hoop dat het je lukt! O0

Volgend jaar gaat mijn zoon het ook weer proberen voor N3.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #5 Gepost op: 11 juni 2012, 21:10:07
Ook namens mij! Verbaas je niet over het feit dat de sollicitatieprocedure een beste tijd in beslag kan nemen, maar dat heb je hier ook vast geleerd. Zonder de mensen op dit forum persoonlijk te kennen (op een paar na) kan je aan de hand van iemands berichten wel aardig een beeld van hun persoonlijkheid krijgen en volgens mij heb je een prima instelling. Nu nog de skills om dat beeld aan de selecteurs van het CCM over te brengen. O0

N3 en N4 zijn tegenwoordig gelijk, alleen duurt N4 iets langer en in die periode krijgen ze dan de extra stof. Voor jou een voordeel dus, want dat betekent dat zo'n beslissing (3 of 4) ook pas in de opleiding kan vallen zonder dat er vakken ingehaald moeten worden.

Thanks Frank !  0098 Qua tijd...het is een drama  e050 Ik hoor allerlei start data: oktober, november en januari. Het is gewoon afwachten, wat trouwens geen enkel probleem is aangezien ik binnenkort mijn ogen laat lazeren...laat ze maar lekker genezen voor de medische keuring. En ik kan even naar Zweden...over vakanties gesproken: Zit je het eerste jaar (8 maanden om precies te zijn) 5 lesdagen op de academie, of heb je ook vakanties/vrije dagen ?

Ik had het mijn buurman gevraagd, en die vertelde mij dat het grootste verschil 6 maanden is, waarbij je bij N4 Jeugdzorg en SPW krijgt, klopt dat ? Dus daar waar N3 geslaagd is, gaan ze bij N4 nog 6 maanden door.
Succes!! Het duurt allemaal eventjes, geduld is een schone zaak, maar ik hoop dat het je lukt! O0



Volgend jaar gaat mijn zoon het ook weer proberen voor N3.  
Bedankt !


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #6 Gepost op: 11 juni 2012, 21:51:32
Je hebt in die eerste 8 maanden als ik het goed heb 4 weken 'snuffelstage' in het korps. Daarnaast heb je altijd 4 weken in de zomer vrij, dan is de academie gesloten. Volgens mij is dat altijd week 29 t/m 32. (Dit jaar in ieder geval wel).

Ja, klopt inderdaad. Niveau 3/4 zit gemengd in een klas alleen N4 gaat wat langer door.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #7 Gepost op: 11 juni 2012, 22:53:44
Je hebt in die eerste 8 maanden als ik het goed heb 4 weken 'snuffelstage' in het korps. Daarnaast heb je altijd 4 weken in de zomer vrij, dan is de academie gesloten. Volgens mij is dat altijd week 29 t/m 32. (Dit jaar in ieder geval wel).

Ja, klopt inderdaad. Niveau 3/4 zit gemengd in een klas alleen N4 gaat wat langer door.

Toppie, dankje voor de info !


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #8 Gepost op: 12 juni 2012, 13:40:04
Donderdag voorlichting en intakegesprek @ Warmoesstraat  :)


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #9 Gepost op: 14 juni 2012, 14:01:13
Intake ging erg goed, en was positief !  0098 N3-groep waar ik nu in zit begint in oktober op de academie als ze je aannemen...redelijk snel, mocht ik een goed niveau scoren mbt cognitieve testen (en mn mbo4), dan is de kans groot dat ik in jan. "13 met N4 mag meedoen.  

Maandag oogkliniek voor rapport om te laseren, en nu wachten voor uitnodiging selectie etc.  :)

@ Moon
Ik heb vandaag begrepen dat A-A op de lange termijn geen vacatures meer gaat hebben voor N3.