Erop of eronder ! #nt

Auteur Topic: Erop of eronder ! #nt  (gelezen 12919 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #20 Gepost op: 17 juni 2012, 12:51:22
Je hebt 2 vormen van 'promoveren'.

Bij voldoende functioneren gaat een agent na 3 jaar automatisch naar de rang van hoofdagent (met dito strepen en schaal). Of dat in de nieuwe CAO ook zo blijft is nog even de vraag begreep ik. Je hebt dan welliswaar de rang van hoofdagent maar blijft op papier niveau 3 en dat maakt doorstromen naar een brigadiersfunctie lastig.
Dan is er nog het doorstroomtraject naar hoofdagent niveau 4. Daar bestaat in veel korpsen wel een wachtlijst voor. Maar je hebt deze doorstroom nodig wil je ooit hogerop komen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #21 Gepost op: 17 juni 2012, 15:50:37
Kerel, heel veel succes.  O0 O0
Thanks Sylvester !

Je hebt 2 vormen van 'promoveren'.

Bij voldoende functioneren gaat een agent na 3 jaar automatisch naar de rang van hoofdagent (met dito strepen en schaal). Of dat in de nieuwe CAO ook zo blijft is nog even de vraag begreep ik. Je hebt dan welliswaar de rang van hoofdagent maar blijft op papier niveau 3 en dat maakt doorstromen naar een brigadiersfunctie lastig.
Dan is er nog het doorstroomtraject naar hoofdagent niveau 4. Daar bestaat in veel korpsen wel een wachtlijst voor. Maar je hebt deze doorstroom nodig wil je ooit hogerop komen.
DiNozzo, het is me in 1 klap helemaal duidelijk geworden, hartstikke bedankt !  O0 Ik ga gewoon m'n best doen om gelijk voor N4 te mogen gaan, en anders N3, so be it. Heb iig mijn droombaan binnenkort als alles goed gaat natuurlijk.  :)


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #22 Gepost op: 18 juni 2012, 15:03:46
Goed nieuws: Ogen zijn definitief goedgekeurd voor een laserbehandeling, die waarschijnlijk in juli zal plaats vinden. Heb ook nog uitnodiging gekregen van W&S voor een oefen-sportdag om de sporttest te oefenen, ben erg benieuwd  :)


Slecht nieuws: Omdat het een Nederlands/Amerikaans kliniek is in Turkije, moet ik eerst wel naar Turks consulaat in kuch kuch Rotterdam kuch om afstand te tekenen van mijn Turkse nationaliteit.
Mijn vader is dat vergeten om te doen in "84 waardoor ik daar officieel als Turk te boek sta. Doe ik het niet...wordt ik (mogelijk) ter plekke aangehouden door de militaire politie op het vliegveld en spreek ik jullie pas over 18 maanden (dienstplicht/gevangenschap desertie) weer. Best gek, ben in Amsterdam geboren, getogen en gedoopt, en heb tenslotte niet eens een Turks paspoot. Lang leve logica !


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #23 Gepost op: 18 juni 2012, 17:18:06
Sterkte man en welkom in Rotterdam dan voor een paar uur  098uo  98uiye 098uo
Zorg wel dat je er optijd ben er staan heel vaak hele lange rijen bij het Consulaat op de meest gekke dagen doordeweeks.
Trams en metro stoppen heel dichtbij van het C.S. dus je hoeft niet ver te lopen of kruipen.
Parkeren is ook mogelijk in de omgeving o.a. 2 parkeergarage's.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #24 Gepost op: 18 juni 2012, 17:40:09
Sterkte man en welkom in Rotterdam dan voor een paar uur  098uo  98uiye 098uo
Zorg wel dat je er optijd ben er staan heel vaak hele lange rijen bij het Consulaat op de meest gekke dagen doordeweeks.
Trams en metro stoppen heel dichtbij van het C.S. dus je hoeft niet ver te lopen of kruipen.
Parkeren is ook mogelijk in de omgeving o.a. 2 parkeergarage's.

Ik heb alle hoeken van Nederland gezien...maar ben nog nooit naar Rotterdam geweest  ;D Thanks for the info Enrico !  O0


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #25 Gepost op: 18 juni 2012, 17:48:15
Graag gedaan kerel.
Kan het me ook heel goed voorstellen als je weer heel snel Rotterdam uit wil hoor  ;D ;D ;D ;D
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #26 Gepost op: 19 juni 2012, 15:48:12
Graag gedaan kerel.
Kan het me ook heel goed voorstellen als je weer heel snel Rotterdam uit wil hoor  ;D ;D ;D ;D

Zojuist met consulaat gesproken: In Turkije sta ik godzijdank nergens geregistreerd of gesignaleerd, ik kan gewoon vrij reizen. Dus mijn "19 jaar geen Rotterdam gezien"-record blijft mooi staan  0098 ;D


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #27 Gepost op: 19 juni 2012, 18:35:49
Zojuist met consulaat gesproken: In Turkije sta ik godzijdank nergens geregistreerd of gesignaleerd, ik kan gewoon vrij reizen. Dus mijn "19 jaar geen Rotterdam gezien"-record blijft mooi staan  0098 ;D

Gefeliciteerd ouwe dat is goed nieuws voor je  O0 O0
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Tom78

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 122
Reactie #28 Gepost op: 19 juni 2012, 18:38:10
"19 jaar geen Rotterdam gezien"-record blijft mooi staan  0098 ;D

Dat is nog eens een mooi record!! ;-)


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #29 Gepost op: 19 juni 2012, 18:54:57
Gefeliciteerd ouwe dat is goed nieuws voor je  O0 O0

Dat is nog eens een mooi record!! ;-)
Thanks ! M'n ouwe heeft nog een hoger record: 28 jaar  ??? Ik ga joggen met het vrouwtje, ben al een tijdje abrupt met kickbox gestopt en sindsdien last van mijn knieen en kramp in mijn benen. Niet zo handig met de sporttest voor de deur.  98uiye