Erop of eronder ! #nt

Auteur Topic: Erop of eronder ! #nt  (gelezen 12851 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #40 Gepost op: 10 juli 2012, 22:45:08
Met of zonder conditie: succes!

Je moet maar Amsterdam? Zwaai ik even naar je vanaf Sloterdijk :p
Thanks! Tuurlijk Moon, where else ?  0098


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #41 Gepost op: 10 juli 2012, 22:45:35
Heren we gaan er morgen achterkomen !

Succes morgen kerel en als warming-up zou je dat stukje wel op de fiets kunnen doen zo ver weg is het niet voor je.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #42 Gepost op: 10 juli 2012, 22:51:15
Succes morgen kerel en als warming-up zou je dat stukje wel op de fiets kunnen doen zo ver weg is het niet voor je.
Thanks Enrico! Ik flik het niet om uit het niets 13,5km te fietsen, laten we hopen dat warming-up vd academie voldoende is  e050 98uiye


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #43 Gepost op: 10 juli 2012, 23:12:21
Tussen 0815 en 0835 zwaai ik naar je! *bedenkt zich dat er veel mensen raar zullen kijken als ik in nutteloze actie naar ze zwaai* e050
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #44 Gepost op: 11 juli 2012, 17:36:22
Goed nieuws: cognitieve capaciteitentest en taaltest behaald, zelfs met N4 normen/eisen ruim voldoende.

Slecht nieuws: Sporttest was een drama na ronde 2, ben zelfs afgehaakt in de 4e ronde omdat ik "met dit tempo finish je op 3.35" had gehoord van de instructeur. Deze moet ik dus binnen 3 maanden opnieuw doen, wil ik doorgaan met deel B.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #45 Gepost op: 11 juli 2012, 17:39:36
Goed nieuws: cognitieve capaciteitentest en taaltest behaald, zelfs met N4 normen/eisen ruim voldoende.

Slecht nieuws: Sporttest was een drama na ronde 2, ben zelfs afgehaakt in de 4e ronde omdat ik "met dit tempo finish je op 3.35" had gehoord van de instructeur. Deze moet ik dus binnen 3 maanden opnieuw doen, wil ik doorgaan met deel B.

Toch moet die met een beetje training wel te halen zijn. Ik liep op mijn 35ste met een redelijk overgewicht 3:10 en toen telde de pop nog mee. 98uiye


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #46 Gepost op: 11 juli 2012, 17:47:11
Toch moet die met een beetje training wel te halen zijn. Ik liep op mijn 35ste met een redelijk overgewicht 3:10 en toen telde de pop nog mee. 98uiye
Geloof ik best Mike! Mijn voorbereiding en training was een drama, en dat vertaald zich direct in de zaal en ten slotte in je eindtijd. Ik maak een afspraak voor over een maand, en vanaf vandaag gewoon goed en serieus aan de slag gaan.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #47 Gepost op: 11 juli 2012, 17:47:58
In ieder geval goed dat je 1 stukje gehaald heb en voor het sportdeel wordt het dus "even" flink sporten kerel.
Sterkte alvast met het sporten.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #48 Gepost op: 11 juli 2012, 18:04:13
Goed nieuws: cognitieve capaciteitentest en taaltest behaald, zelfs met N4 normen/eisen ruim voldoende.

Slecht nieuws: Sporttest was een drama na ronde 2, ben zelfs afgehaakt in de 4e ronde omdat ik "met dit tempo finish je op 3.35" had gehoord van de instructeur. Deze moet ik dus binnen 3 maanden opnieuw doen, wil ik doorgaan met deel B.
Sukkel*! Je wist toch dat die test eraan zat te komen?! Dat is tenminste nog een deel van de testen die je kan oefenen, de rest moet al aanwezig zijn. (Los van jouw resultaat) snap ik niet dat er op de sporttest nog lui afvallen; je weet vaak vrij ver van tevoren dat je voor deel A mag opkomen, ga vanaf dat moment (of vanaf je sollicitatie) elke week minimaal 1 keer een rondje hardlopen, het liefst met een intervaltraining en je haalt 'm best.
Succes met je volgende keer!

*=motiverend bedoeld


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #49 Gepost op: 11 juli 2012, 18:17:54
Sukkel*! Je wist toch dat die test eraan zat te komen?! Dat is tenminste nog een deel van de testen die je kan oefenen, de rest moet al aanwezig zijn. (Los van jouw resultaat) snap ik niet dat er op de sporttest nog lui afvallen; je weet vaak vrij ver van tevoren dat je voor deel A mag opkomen, ga vanaf dat moment (of vanaf je sollicitatie) elke week minimaal 1 keer een rondje hardlopen, het liefst met een intervaltraining en je haalt 'm best.
Succes met je volgende keer!

*=motiverend bedoeld
I know Frank! Er zaten types bij die het hebben gehaald met 3.02 waarvan ik dacht: Ik ben gewoon triest bezig  98uiye Heb een schema van de academie gekregen om sprint- en duurvermogen te trainen.