GRIP 4 Zeer grote brand (restaurant Pan) Bentheimerstraat - De Lutte (Losser/Oldenzaal) 11-06-2012

Auteur Topic: GRIP 4 Zeer grote brand (restaurant Pan) Bentheimerstraat - De Lutte (Losser/Oldenzaal) 11-06-2012  (gelezen 51103 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT


Hier was het GRIP-3, maar GRIP-4 vind ik overdreven.

Vanuit welke functie weet je dat te melden? Dat het bijzonder is dat grip 4 werd afgekondigd ben ik met je eens. Maar om te roepen dat het overdreven is gaat me te ver.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Hier was het GRIP-3, maar GRIP-4 vind ik overdreven.
Waar kan ik dat terug vinden dat het GRIP3 was in Friesland. ::)


MORCIK

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 354
Technisch onderzoek brand afgerond

De Lutte

De technische recherche van Politie Twente, die sinds maandag 11 juni jl. samen met Brandweer Twente onderzoek doet naar de oorzaak van de brand bij restaurant Pan in De Lutte, heeft dit onderzoek afgerond.

Nadat maandag 11 juni de brandweer sein meester had gegeven is de technische recherche van Politie Twente samen met het brandenteam van Brandweer Twente een technisch sporenonderzoek gestart om de oorzaak van de brand te achterhalen. Hierbij hebben zij tevens gebruik gemaakt van politie geurhonden.

De uitkomst van dit sporenonderzoek heeft uitgewezen dat het ontstaan van de brand vermoedelijk een technische oorzaak heeft. Omdat het onderzoek nog niet volledig is afgerond kunnen er geen details worden vrijgegeven.

(2012058154)

http://www.politie.nl/twente/nieuws/120614001technischonderzoekbrandafgerond.asp


PingPong

  • Reanimatie / AED Bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,920
  • Burgerhulpverlener Harlingen e.o.
    • Scannernet
Harlingen, wereldstad! <3


Rutger

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 820
Waar kan ik dat terug vinden dat het GRIP3 was in Friesland. ::)

Er werd gerefereerd aan de brand bij Frisia in Harlingen, hier te vinden : http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=54896.msg920638#msg920638


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Er werd gerefereerd aan de brand bij Frisia in Harlingen, hier te vinden : http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=54896.msg920638#msg920638
Tja, is me nu ook duidelijk. Maar die GRIP3 in Friesland staat dus geheel los van deze brand. En dat wordt er niet bij gemeld. ;)


Rutger

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 820
Tja, is me nu ook duidelijk. Maar die GRIP3 in Friesland staat dus geheel los van deze brand. En dat wordt er niet bij gemeld. ;)

Als ik de hele reactie van Maurice lees is toch wel vrij duidelijk dat hij het over de brand bij Frisia heeft, sommige zaken hoeven niet altijd gemeld te worden om toch duidelijk te kunnen zijn.  8)

Maar goed, die GRIP staat inderdaad los van de brand in De Lutte en kunnen dus ook niet vergeleken worden.
Gelukkig zijn er hulpverleners die weten welke GRIP ze moeten afkondigen, daar is niet over te oordelen van achter ons computerscherm.