Nieuwbouw post Noord (Zuidlandstraat) brandweer Terneuzen

Auteur Topic: Nieuwbouw post Noord (Zuidlandstraat) brandweer Terneuzen  (gelezen 17353 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Reactie #30 Gepost op: 28 december 2012, 20:44:51
Ziet er goed uit Robert, de hal mooi gevuld! O0

En over twee weken moet alles er weer uit want de vloer moet nog in de coating  ::)
Dat kon nu niet meer gebeuren omdat het vochtgehalte nog te hoog was.
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #31 Gepost op: 28 december 2012, 21:01:12
p2kflex
21:00:33 28-12-12GROUP-1P 2 5630 VERLENGDE VAN STEENBERGENLAAN TERNEUZEN Buitenbrand
1300001BRW Veiligheidsregio Zeeland (Monitorcode)
1300034BRW Veiligheidsregio Zeeland (OvD Midden Zeeuws Vlaanderen)
1301912BRW Terneuzen (Zuidlandstraat) (Lichtkrant)
1301914BRW Terneuzen (Zuidlandstraat) (Blusploeg 2)
1303330BRW Terneuzen (TS 5630)


En de eerste vanaf de nieuwe post. ;D


Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Reactie #32 Gepost op: 28 december 2012, 21:34:03
Ploeg 2 heeft de eer gehad voor de eerste uitruk, betrof een klein buitenbrandje dat voor aankomst van ons geblust was.
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B


Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668
Reactie #33 Gepost op: 28 december 2012, 22:42:33
Mooi eindresultaat O0 Nu nog de puntjes op de 'i'.

En wat hebben jullie trouwens een ontzettend mooie hoogwerker met die verlaagde Volvo-cabine ;)


Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Reactie #34 Gepost op: 28 december 2012, 22:47:18
Mooi eindresultaat O0 Nu nog de puntjes op de 'i'.

En wat hebben jullie trouwens een ontzettend mooie hoogwerker met die verlaagde Volvo-cabine ;)

Ze mochten willen dat ze bij Volvo zo'n cabine hadden  ^-^
Nee dit is een speciaal aangepaste Daf 75 cabine, maar het is een prima wagen!
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B


Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668
Reactie #35 Gepost op: 28 december 2012, 22:53:07
Ach ja, het is laat hè. Ik bedoelde natuurlijk daf :P


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #36 Gepost op: 28 december 2012, 22:58:52
Mooi geworden hoor O0  Even een vraagje, ik heb wel is begrepen dat ivm de arbo de bluskleding niet meer achter de voertuigen geplaatst mocht worden. Daar moet een aparte aankleedruimte voor gemaakt zijn, op alle nieuwe kazernes zie je dat ook steeds terug komen, maar nu zie ik een hagel nieuwe kazerne met de kleding toch weer direct achter het voertuig, iemand een idee hoe dat nu precies zit ?  :|
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #37 Gepost op: 28 december 2012, 23:47:26
Mooi geworden hoor O0  Even een vraagje, ik heb wel is begrepen dat ivm de arbo de bluskleding niet meer achter de voertuigen geplaatst mocht worden. Daar moet een aparte aankleedruimte voor gemaakt zijn, op alle nieuwe kazernes zie je dat ook steeds terug komen, maar nu zie ik een hagel nieuwe kazerne met de kleding toch weer direct achter het voertuig, iemand een idee hoe dat nu precies zit ?  :|
Kleine zijstap: Waarom mag uitrukkleding niet achter de voertuigen hangen? Want dan zien voorbijgangers je door de luiken langs de voertuigen je in je uitrukkleding hijsen (terwijl je al/nog gekleed bent in je kazerneuniform)?


Rickvb

  • Ambulance / Brandweer / Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 565
Reactie #38 Gepost op: 28 december 2012, 23:54:07
Mooi geworden hoor O0  Even een vraagje, ik heb wel is begrepen dat ivm de arbo de bluskleding niet meer achter de voertuigen geplaatst mocht worden. Daar moet een aparte aankleedruimte voor gemaakt zijn, op alle nieuwe kazernes zie je dat ook steeds terug komen, maar nu zie ik een hagel nieuwe kazerne met de kleding toch weer direct achter het voertuig, iemand een idee hoe dat nu precies zit ?  :|

Volgens mij hoeft dat niet als er een degelijke afzuiging aan de uitlaat van de voertuigen zit... Bij ons is de uitrukkleding ook in dezelfde ruimte als de voertuigen en dit mag/kan ook gewoon icm de afzuiginstallatie van de uitlaatgassen...


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #39 Gepost op: 29 december 2012, 07:11:55
Kleine zijstap: Waarom mag uitrukkleding niet achter de voertuigen hangen? Want dan zien voorbijgangers je door de luiken langs de voertuigen je in je uitrukkleding hijsen (terwijl je al/nog gekleed bent in je kazerneuniform)?
Dit heeft te maken met een ongeval(len?) in hjet verleden begreep ik, ivm de veiligheid van het personeel mag het niet meer heb ik wel is begrepen, vandaar mijn vraag nu ik het wel zie.  :)

Volgens mij hoeft dat niet als er een degelijke afzuiging aan de uitlaat van de voertuigen zit... Bij ons is de uitrukkleding ook in dezelfde ruimte als de voertuigen en dit mag/kan ook gewoon icm de afzuiginstallatie van de uitlaatgassen...
Ook dat is een eis van een kazerne, er zijn denk ik geen kazernes meer zonder afzuiging voor de uitlaatdampen  :)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid