Plaats hier foto's van Toyota en Hyundai voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Toyota en Hyundai voertuigen  (gelezen 127881 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #160 Gepost op: 27 juli 2006, 23:33:18
beetje jammer dat hij geel is... had m liever rood gezien


Karim

  • Gast
Reactie #161 Gepost op: 28 juli 2006, 02:31:29
Hier nog een Toyota uit Zuid Limburg


Om precies te zijn, de wagen van de OVDG van Geleen (rav Limburg Zuid), Heerlen heeft er precies zoeen (de 53) en Maastricht heeft 'n passat stationwagen.


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #162 Gepost op: 28 juli 2006, 14:31:40
klopt helemaal ;)
Geloof niet alles wat je denkt.


guest1564

  • Gast
Reactie #163 Gepost op: 4 augustus 2006, 14:13:38
Ovd 94 Den-Haag gespot in Scheveningen



Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #164 Gepost op: 18 september 2006, 16:51:12
Politie Haaglanden, aanwezig bij de airbornlandingen in Ede. Ik vond dit wel verassend. Als de regio Gelderland-Midden zelf geen paardenbigade (beschikbaar) heeft, zou ik eerder verwachten dat het KLPD hiervoor wordt ingeschakeld. De auto (Toyota Landcruiser) is een beetje verkleurd, maar de trailer was vrij nieuw zo te zien.

Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #165 Gepost op: 18 september 2006, 17:16:36
Politie Haaglanden, aanwezig bij de airbornlandingen in Ede. Ik vond dit wel verassend. Als de regio Gelderland-Midden zelf geen paardenbigade (beschikbaar) heeft, zou ik eerder verwachten dat het KLPD hiervoor wordt ingeschakeld. De auto (Toyota Landcruiser) is een beetje verkleurd, maar de trailer was vrij nieuw zo te zien.



De beredenen van Haaglanden worden ook regelmatig ingezet in Rotterdam-Rijnmond, al dan niet in combinatie met de KLPD-beredenen. Het KLPD heeft inderdaad als taak ondersteuning van de regio's, en een bepaalde regio (Haaglanden bv) heeft dat niet. In de praktijk is het echter zo dat men regelmatig elkaar ondersteunt, mede met het oog op capaciteitsproblemen bij de beredenen van het KLPD. Die moeten op bepaalde dagen misschien wel op 10 plaatsen tegelijk zijn, en dat lukt niet altijd. In zo'n geval kan een andere regio bijspringen. Kennelijk zit Haaglanden ruim in zijn beredenen?
greetz,  Enrique


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #166 Gepost op: 18 september 2006, 17:38:37
(...)

Dat zal de verklaring wel zijn inderdaad. Met o.a. de Jeeps springt Haaglanden ook wel eens bij, maar dat hoef ik jou niet te vertellen ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #167 Gepost op: 3 oktober 2006, 16:53:32
Geloof niet alles wat je denkt.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #168 Gepost op: 3 oktober 2006, 17:19:43
Politie Haaglanden, aanwezig bij de airbornlandingen in Ede. Ik vond dit wel verassend. Als de regio Gelderland-Midden zelf geen paardenbigade (beschikbaar) heeft, zou ik eerder verwachten dat het KLPD hiervoor wordt ingeschakeld. De auto (Toyota Landcruiser) is een beetje verkleurd, maar de trailer was vrij nieuw zo te zien.



De Politie Gelderland-Midden beschikt niet over een eigen paardenbrigade. Het KLPD levert Paarden & Agenten, maar alle beschikbaare paarden waren die avond nodig omdat Vitesse een risico wedstrijd speelde, daarom Haaglanden deze dag en niet het KLPD.


Vatrogasci

  • purchaser
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
    • BLOG VATROGASCI
Reactie #169 Gepost op: 6 oktober 2006, 18:09:35


Toyota jeep van Rode Kruis afd De Panne