Plaats hier foto's van Toyota en Hyundai voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Toyota en Hyundai voertuigen  (gelezen 126080 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

René Boot

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 23 februari 2005, 22:04:11
Een Toyota Landcruiser als reservevoertuig voor het trekken van de paardentrailers. Voertuig is voorzien van een voorbouwlier en heeft hierdoor een aparte bumper.
Het doet dienst bij de Politie Haaglanden.

Groet René

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #21 Gepost op: 23 februari 2005, 22:16:01
de ME van haaglanden (niet alleen de ME trouwens) heeft echt mooie wagens vind ik

jeep wrangler
deze toyota
mercedes
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #22 Gepost op: 24 februari 2005, 21:57:28
Dit even ter informatie de Toyota HiLux lichtwagen van de Haagse ME is in 2004 samen met zijn tweeling broertje afgevoerd. ook werden er enkele Jeeps afgevoerd. dus deze zijn niet meer op de foto te zetten. dit even ter informatie. daarnaast vind ik het jammer dat de Haagse brandweer en politiefeesten er niet meer zijn dat was een leuke dag om dit soort voertuigen ongestraft op de foto te zetten. gaat een beetje terug in de tijd, naar de tijd dat je geen militaire materieel op de foto mocht zetten en als je dat dan wel deed dan had je de kans dat de MP je oppakte en weg camera en filmje.   
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


spuit 11

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 24 februari 2005, 22:04:27
Dit even ter informatie de Toyota HiLux lichtwagen van de Haagse ME is in 2004 samen met zijn tweeling broertje afgevoerd. ook werden er enkele Jeeps afgevoerd. dus deze zijn niet meer op de foto te zetten. dit even ter informatie. daarnaast vind ik het jammer dat de Haagse brandweer en politiefeesten er niet meer zijn dat was een leuke dag om dit soort voertuigen ongestraft op de foto te zetten. gaat een beetje terug in de tijd, naar de tijd dat je geen militaire materieel op de foto mocht zetten en als je dat dan wel deed dan had je de kans dat de MP je oppakte en weg camera en filmje.   
Louis ben het met je eens jammer dat de brandweer-politiefeesten er niet meer zijn.
dat waren nog eens leuke dagen voor jong en oud.
en wij stonden daar met onze oude brandweerwagens en stoomspuiten en zijn vaak op de foto gezet.
groetjes
Peter


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #24 Gepost op: 24 februari 2005, 22:15:14
maar dan kunnen we elkaar wel van gezicht. wat zo groot is het brandweerwereldje nou ook weer niet.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


spuit 11

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 24 februari 2005, 22:19:04
maar dan kunnen we elkaar wel van gezicht. wat zo groot is het brandweerwereldje nou ook weer niet.
dat zou best eens kunnen ik zit bij de SHB.
en volgens mij komt de naam Louis van T ook bekend voor.
denk eens aan arnhem openluchtmuseum en een pilsje en kaarten voor de inzet gaat er een lampje branden.
groetjes
Peter


René Boot

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 25 februari 2005, 19:25:41
Hoi Louis, de Toyota lichtjeeps zijn inderdaad bij Haaglanden afgevoerd, maar laatst zag ik er toch nog een rijden in Rotterdam.
Weet iemand of de ME in Rotterdam Rijnmond nu gebruik maakt van deze voertuigen ????
De Me Jeeps (oude model) zijn nu zo'n beetje allemaal vervangen en stonden afgelopen maand en aankomende maand te koop bij de domeinen.

Groet René


spuit 11

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 25 februari 2005, 19:39:47
Hoi Louis, de Toyota lichtjeeps zijn inderdaad bij Haaglanden afgevoerd, maar laatst zag ik er toch nog een rijden in Rotterdam.
Weet iemand of de ME in Rotterdam Rijnmond nu gebruik maakt van deze voertuigen ????
De Me Jeeps (oude model) zijn nu zo'n beetje allemaal vervangen en stonden afgelopen maand en aankomende maand te koop bij de domeinen.

Groet René
Rene dat heb ik ook gehoord van een kennis in rotterdam ik zal eens aan hem vragen of hij er achter kan komen of ze door rotterdam zijn overgenomen.
groetjes
Peter


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #28 Gepost op: 25 februari 2005, 19:46:17
Rene

is het niet mogelijk dat Rotterdam ook dit voertuig had.
aangezien ik zelf de beide lichtwagens van Den Haag bij de Domeinen heb zie staan. ze stonden daar zonder de uitrusting. die was dus verwijderd misschien voor hun vervangers.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


René Boot

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 25 februari 2005, 20:24:18
Een Toyota Landcruiser van de OVD Ede.

Groet René

P.s ik hoor het graag spuit 11

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]