GRIP 1 (man bedreigt politie met handboog en molotovcocktail) Grote Kampweg - Haelen 21-06-2012

Auteur Topic: GRIP 1 (man bedreigt politie met handboog en molotovcocktail) Grote Kampweg - Haelen 21-06-2012  (gelezen 52551 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vigilant

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 830
???

Die arbeider zijn arm staat even in brand. Waar is de politie op dat moment? Ik wil geen kritiek geven...


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Overigens heeft de man geen kruisboog maar een compound boog.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Maar een kniesoor die daar over valt  0098



Ik heb geen verstand van kruisbogen, maar deze man gaat op alle vlakken ver over de schreef
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Ja we weten niet hoe de gemeente en politie de situatie in het begin hebben ingeschat. Als dit een zelfde type inzet kreeg op voorhand als bij de deurwaarders dan zal die agent er in zijn eentje zijn geweest. Daarnaast is het interview van te voren geschoten als ik het zo zie, want daar is alles nog rustig.

En die agent op 0.28, die moet toch de brandweer roepen om een straal op te zetten. En daarnaast is de man al naar binnen gedoken (hij staat niet meer in het raam en de andere 2 agenten rennen heel snel naar buiten alsof ze achtervolgd worden.)

Vraag me trouwens wel af vanaf wel moment het AT is opgeroepen. Als iemand met molotovcoctails loopt te gooien dan zou ik al zeggen dat het AT mag komen en dan gewoon de situatie bevriezen, en zeker niet het huis binnen gaan. Maar dat zijn mijn 2 centen en misschien zagen de agenten een opening om met de man te praten