Vrouw valt cameraman Niels Damstra aan bij hennepkwekerij woning

Auteur Topic: Vrouw valt cameraman Niels Damstra aan bij hennepkwekerij woning  (gelezen 4552 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Benieuwd naar jullie mening jongens, ik denk dat de cameraman zich keurig heeft gedragen vergeleken met de Turkse mevrouw. Ze is er gloeiend bij uit...uiteraard onschuldig tot het tegendeel is bewezen...en ik denk dat ze daarom door het lint is gegaan. Nogmaals, ik vraag me af wat 's lands beste fotografen/filmers hier op het hvforum hadden gedaan ?  O0

Vrouw valt cameraman aan bij hennepkwekerij woning

http://www.youtube.com/watch?v=Qugv_WT9doc&feature=player_embedded#
Gepubliceerd op 21 jun 2012 door ndamstra

In Apeldoorn werd op 20 juni 2012 een niet meer in gebruik zijnde hennepkwekerij opgerold. Cameraman Niels Damstra was aanwezig voor de woning, om hier een verslag van te maken. De woning was gelegen boven een winkel. De eigenaar van de winkel en de bovenwoningen was er niet van gediend dat de cameraman de opruiming van de hennepplantage wilde vastleggen. Hoewel er niet is gebleken dat zij zelf iets met de hennepplantage te maken had, zij had de woning immers verhuurd, vloog zij wel de cameraman aan met een paraplu en probeerde de camera van de cameraman af te pakken en te beschadigen. Het direct optreden van de aanwezige politie zorgde ervoor dat de vrouw weg ging, waarna de rust herstelde.




kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2012, 15:58:52
Ik moet zeggen, complimenten voor de cameraman, hij probeert niet, zoals je vaak ziet bij pers, eerst zijn gelijk te halen maar vooral de-escalerend te werken. Overigens vind ik het wel erg laks opgetreden van de politieagent. Ik neem aan dat hij een porto heeft en als 2 mensen een burger lastig vallen (waaronder 1 wellicht een verdachte zou kunnen zijn) hij best wat adequater had mogen optreden.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


MarcoIF

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 350
    • RotterDamse Vos
Reactie #2 Gepost op: 21 juni 2012, 16:16:20
Wat een gefrustreerd hok zeg..

Met d'r weg....weg..
Cameraman staat gewoon op de openbare weg dus wat wil ze dan ?
Het zal wel opgefokt zijn dat er een kwekerij in haar verhuurde woning is gevonden waar ze uiteraard niks van afwist.. ;D
Hoe komt het toch dat ik daar nou geen fuck van geloof he..
Zal wel stukje ervaring ermee met ontmantelen zijn denk ik zomaar..
Anyways heeft de kwekerij niet veel opgeleverd,
als ze er mee te maken hadden gehad reden ze niet in een Golf4... hahaha

Cameraman moet gewoon aangifte doen van mishandeling,
wordt dat ding d'r probleem allèèn maar groter :)
Met die grote bek van 'r..
Groetjes, Marco


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 21 juni 2012, 16:40:39
+ punt voor de cameraman, want die blijft netjes. O0
Wat er voor de opnames is gebeurd dat weet ik niet, dus mijn mening over de vrouw ga ik hier niet verkondigen.


Nickvm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Reactie #4 Gepost op: 21 juni 2012, 16:50:46
Krijgt meneer Damstra eens een koekje van eigen deeg!


sylvester1986

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 21 juni 2012, 16:58:55
Is deze meneer soms niet zo aardig dan?


Nickvm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Reactie #6 Gepost op: 21 juni 2012, 17:00:53
Is deze meneer soms niet zo aardig dan?

Google de naam Niels Damstra maar eens, deze meneer heeft regelmatig aanvaringen met hulpverleners.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #7 Gepost op: 21 juni 2012, 17:02:29
Anyways heeft de kwekerij niet veel opgeleverd,
als ze er mee te maken hadden gehad reden ze niet in een Golf4... hahaha
Het laatste wat je moet doen, is een verdachte vergelijken met zijn of haar auto. Laat ik het zo zeggen...niets is wat het lijkt  98uiye


sylvester1986

  • Gast


Nickvm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Reactie #9 Gepost op: 21 juni 2012, 17:06:28
@Nick,

Ik ga verder niet oordelen, maar deze meneer heeft ook een eigen topic op dit forum:

Dat bedoel ik.....  ::)