Huisartsenpost (HAP) Voertuigen

Auteur Topic: Huisartsenpost (HAP) Voertuigen  (gelezen 238912 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

paul_hartog

  • Gast
Reactie #100 Gepost op: 29 juli 2006, 20:50:11
Je ziet het misschien niet, maar ze mogen en doen het wel  ;)

nou volges mij mogen ze het ook niet eens en heb het nog nooit gezien ook terwijl ze vaak zat in  veenendaal hier rijden :o


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #101 Gepost op: 29 juli 2006, 20:59:20
nou volges mij mogen ze het ook niet eens en heb het nog nooit gezien ook terwijl ze vaak zat in  veenendaal hier rijden :o

Sinds kort rijden ze pas met OGS, ze zijn overgenomen door meditaxi, daarvoor reden ze in rode voertuigen toen mochten ze niet met OGS rijden. Moet jij toch weten? of werk je nooit met ze samen ::)
Nurse powerrrrr


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #102 Gepost op: 29 juli 2006, 21:12:47
nou volges mij mogen ze het ook niet eens en heb het nog nooit gezien ook terwijl ze vaak zat in  veenendaal hier rijden :o

Idd Patries, de HAP-wagens en chauffeurs zijn overgegaan van Medi-epresse naar Medi-Taxi. De chauffeurs die zijn overgenomen hebben een aanvullende training gehad voor het rijden met OGS. Hiervan zijn ook de ambulancediensten RAVU Zuid-Oost (Veenendaal) en RAV Gelderland Midden op de hoogte gesteld. De reden hiervan is dat de ambulancediensten regelmatig spoedritten deden die eigenlijk bedoeld waren voor de HAP. Aangezien de HAP nu met OGS mag rijden zullen deze ritten (voor een deel) komen te vervallen. ;)

Voor de afwisseling nog een wagen van de HAP bij het zkh Gooi Noord

Geloof niet alles wat je denkt.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #103 Gepost op: 29 juli 2006, 21:28:56
Amersfoort present...  ;)


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #104 Gepost op: 29 juli 2006, 21:43:59
Mooi hè, die A 4tjes.  ;) en ze rijden ook nog eens heel erg fijn.


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #105 Gepost op: 29 juli 2006, 22:00:41
ECHT mooie voertuigen zijn het geworden


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #106 Gepost op: 30 juli 2006, 17:44:13
Zwolle



en Tynaarlo (Dr)

Geloof niet alles wat je denkt.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #107 Gepost op: 4 augustus 2006, 20:38:34
HAP Houten.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #108 Gepost op: 5 augustus 2006, 20:37:29
Vanavond stond voor de huisartsenpost te Zevenaar het nieuwste voertuig: een Volkswagen Touareg van de huisartsendienst regio Arnhem.

Kan iemand me ff bij praten: als ik een beetje dit topic door kijk zie ik dat de huisartsen voertuigen als maar groter en luxer worden, wat is daar de reden van? Een simpele Opel Astra is nu vervangen door een superdeluxe Volkswagen Touareg, en voor de Opel Astra reed de Huisarts gewoon met zijn privé auto. Als de trent zich door zet komt men straks nog met een "Humer" voor rijden.






RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #109 Gepost op: 6 augustus 2006, 01:05:47
ik snap ook niet wat ze met zulke auto's moeten hoor.... mssn omdat een opel te min is voor een goed verdienende arts op niveau?