Huisartsenpost (HAP) Voertuigen

Auteur Topic: Huisartsenpost (HAP) Voertuigen  (gelezen 239793 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #130 Gepost op: 22 november 2006, 20:13:02
Hieronder een foto van de nieuwe XC70`s van de HAP Gouda e.o. Ze hebben er twee sinds April.
Geen flitsers in de grille, wel ééntje achter de binnenspiegel  :)









foto`s van www.volvosite.nl


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #131 Gepost op: 22 november 2006, 20:21:16
Stoer hoor 8)

Best wel dom, bij die volvo is het kenteken weggehaald, maar op 1 v/d foto's zie je bij een andere dezelfde volvo wel het kenteken. :|


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #132 Gepost op: 22 november 2006, 20:48:18
Stoer hoor 8)

Best wel dom, bij die volvo is het kenteken weggehaald, maar op 1 v/d foto's zie je bij een andere dezelfde volvo wel het kenteken. :|

Zie niet in waarom je uberhaupt kentekens zou blurren bij HAP voertuigen.. niks geheims aan dacht ik
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #133 Gepost op: 22 november 2006, 23:07:25
Heb ik ook geen idee van. Was al gedaan voorme ;)

Ze staan trouwens met kleur zwart op kenteken. Ik zat eerder aan geel te denken ;)
Betreft trouwens een tiptronic automaat met een D5 motor incl roetfilter vanaf fabriek met zo`n 185 pk.

Ik zie trouwens dat ze hetzelfde bedieningspaneel voor de toeters en bellen gebruiken als de politie. Is dat standaard ? want van de 10 knopjes kan je er volgens mij toch maar 2 gebruiken... blauw blauw en degene met sirene.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #134 Gepost op: 23 november 2006, 17:29:55
Heb ik ook geen idee van. Was al gedaan voorme ;)

Ze staan trouwens met kleur zwart op kenteken. Ik zat eerder aan geel te denken ;)


Veel van dit soort voertuigen (met een hoge restwaarde) worden bestickerd met geel en striping. Waarna ze na hun actieve dienst gewoon in bijv. het zwart verkocht kunnen worden!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #135 Gepost op: 23 november 2006, 22:32:18
Heb ik ook geen idee van. Was al gedaan voorme ;)

Ze staan trouwens met kleur zwart op kenteken. Ik zat eerder aan geel te denken ;)
Betreft trouwens een tiptronic automaat met een D5 motor incl roetfilter vanaf fabriek met zo`n 185 pk.

Ik zie trouwens dat ze hetzelfde bedieningspaneel voor de toeters en bellen gebruiken als de politie. Is dat standaard ? want van de 10 knopjes kan je er volgens mij toch maar 2 gebruiken... blauw blauw en degene met sirene.

zover ik weet is het standaard is bij brandweer gouda ook, de busjes en de corsa's.
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #136 Gepost op: 24 november 2006, 07:26:42
Hieronder een foto van de nieuwe XC70`s van de HAP Gouda e.o. Ze hebben er twee sinds April.
Geen flitsers in de grille, wel ééntje achter de binnenspiegel  :)
foto`s van www.volvosite.nl
Hmm, ik zie ze elke dag 2 keer staan maar nooit aan gedacht om er een foto van te maken.  :|
343, never forget.


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #137 Gepost op: 24 november 2006, 08:49:53
hier rijd een huisarts echt geen 8uur achter elkaar in zown auto hoor... de huisartsenpost rijd hier alleen 's avonds's nachts en in t weeekend/feestdagen... en dan rijde ze nog nie veel... meeste mensen komen daar langs... tenzij het niet anders kan

Bij ons in Nijmegen en omgeving zijn we op zaterdag en zondag zowel in de ochtend als in de avonddienst vaak de hele dienst onderweg.... ook al komen er veel patienten naar de post, toch worden er ook veel bezocht....
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #138 Gepost op: 24 november 2006, 13:36:56
nouja weet niet hoe het hier precies zit hoor... maar 8 van de 10 keer als ik er langs kom staan de 2 autotjes er


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #139 Gepost op: 5 december 2006, 22:14:47
Edese HAP

Nurse powerrrrr