Huisartsenpost (HAP) Voertuigen

Auteur Topic: Huisartsenpost (HAP) Voertuigen  (gelezen 239813 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

HAP-14

  • Huisartsenchauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 169
Reactie #360 Gepost op: 18 oktober 2010, 17:27:59
Heb je me zien staan toevallig? ;)
Ik reed er gisteren langs op de mountainbike en heb even een plaatje geschoten met de mobiele telefoon. Geen opperbeste kwaliteit, maar het geeft wel een indruk.

Ik kon niet goed beoordelen of die leds nou continu aan staan, of dat dat zo leekt doordat de zon erop scheen. Het valt naar mijn mening niet heel erg op in ieder geval.

http://img641.imageshack.us/img641/6254/17102010059.jpg

Dienst: Huisartsenpost Gouda
Standplaats: Gouda
Merk & type: Volvo XC60
Bijzonderheden: leds met de tekst 'huisarts' in lichtbalk

Nee. Ik heb je niet zien staan, ik zat achter mijn glazen bol in mijn blauwe jurk en ik voelde het aan mijn water.  :D

Het zijn wel hele mooie dienstauto's geworden, maar ben nog steeds wel een beetje benieuwd naar die led balk en naar die continu brandende ledjes "huisarts".
Lijkt mij ook een beetje zinloos en overbodig om die ledjes continu te laten branden.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.


s@nder

  • chauffeur Hap alkmaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #361 Gepost op: 20 oktober 2010, 05:18:15
Hey allen,

Even voor de duidelijkheid, zodra je hoofdschakelaar aanzet gaat ook de ledverlichting branden (huisarts) deze blijven constant branden totdat de hoofdschakelaar weer wordt uitgeschakeld.

Wij in Alkmaar hebben de zelfde balk en hebben sinds eergisteren de ledverlichting laten uitschakelen omdat we knettergek werden van de automobilisten die voor ons reden steeds langzamer en zelfs tot stilstand kwamen,zelfs midden op de weg omdat ze dachten dat het politie was met (stop politie). 0098

Vriendelijke groet,

Sander


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #362 Gepost op: 20 oktober 2010, 20:46:02
Hey allen,

Even voor de duidelijkheid, zodra je hoofdschakelaar aanzet gaat ook de ledverlichting branden (huisarts) deze blijven constant branden totdat de hoofdschakelaar weer wordt uitgeschakeld.

Wij in Alkmaar hebben de zelfde balk en hebben sinds eergisteren de ledverlichting laten uitschakelen omdat we knettergek werden van de automobilisten die voor ons reden steeds langzamer en zelfs tot stilstand kwamen,zelfs midden op de weg omdat ze dachten dat het politie was met (stop politie). 0098

Vriendelijke groet,

Sander

Terecht, zag van de week 1 op de A9 rijden en dacht eerst wat ik dat voor rare politie auto, maar naar dat die dichtbij kwam zag ik dat het een HAP was!


HAP-14

  • Huisartsenchauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 169
Reactie #363 Gepost op: 22 oktober 2010, 00:46:43
Hey allen,

Even voor de duidelijkheid, zodra je hoofdschakelaar aanzet gaat ook de ledverlichting branden (huisarts) deze blijven constant branden totdat de hoofdschakelaar weer wordt uitgeschakeld.

Wij in Alkmaar hebben de zelfde balk en hebben sinds eergisteren de ledverlichting laten uitschakelen omdat we knettergek werden van de automobilisten die voor ons reden steeds langzamer en zelfs tot stilstand kwamen,zelfs midden op de weg omdat ze dachten dat het politie was met (stop politie). 0098

Vriendelijke groet,

Sander

En wordt dit nog aangepast?
Lijkt mij dat dit voor gevaarlijke situaties kan zorgen.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.


s@nder

  • chauffeur Hap alkmaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #364 Gepost op: 22 oktober 2010, 01:25:07
hey hap-14

Als je goed leest dan is het al aangepast.

Vriendelijke groet,

Sander


HAP-14

  • Huisartsenchauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 169
Reactie #365 Gepost op: 23 oktober 2010, 18:52:48
hey hap-14

Als je goed leest dan is het al aangepast.

Vriendelijke groet,

Sander

Sorry, gevallentje te snel lezen of te laat tijdstip.  87iujh
in ieder geval wel blij dat het is aangepast.

Groeten vanuit het Gooi.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.


DF

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 90
Reactie #366 Gepost op: 1 november 2010, 16:28:02


Nieuwe hapauto post Hoogezand. Het nummer is helaas verkeerd want deze moet zijn 01-704.


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #367 Gepost op: 1 november 2010, 18:54:45


Nieuwe hapauto post Hoogezand. Het nummer is helaas verkeerd want deze moet zijn 01-704.

Wel een mooi busje maar ook wel groot voor een HAP voertuig.  ;)

Hoezo klopt het roepnummer niet?
Brandweer Papendrecht


DF

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 90
Reactie #368 Gepost op: 2 november 2010, 01:32:02
Wel een mooi busje maar ook wel groot voor een HAP voertuig.  ;)

Hoezo klopt het roepnummer niet?

01-707 is normaal de reserveauto van de HAP Groningen. Hoogezand heeft 01-704.


EM physician

  • AIOS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 375
Reactie #369 Gepost op: 2 november 2010, 18:45:10
Wel een mooi busje maar ook wel groot voor een HAP voertuig.  ;)

Lekker veel plek voor de HAIO, de co of de inwerk chauffeur toch... :P