De gevaarlijkste plek van het land: De vluchtstrook op de auto(snel)weg

Auteur Topic: De gevaarlijkste plek van het land: De vluchtstrook op de auto(snel)weg  (gelezen 157469 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
18.46 Man steekt 3 rijstr. over: wieldop zoeken. Gezin staat gevaarlijk op vluchtstr. Geen bon: niet gezien door (B)OA.



sylvester1986

  • Gast
Lijkt wel levensmoe :o


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch

In ieder geval "veilig" achter de vangrail.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
En dat voor een wieldop van een paar euro :(
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Daarom ben ik gewoon WIS en géén BOA  ;D
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
paar jaar geleden ook een man de A10 opgelopen omdat zijn zoon/ dochter een knuffel uit de auto had laten vallen..... de knuffel is nooit bij de auto terug gekomen (en de vader ook niet  :o)  98uiye
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
paar jaar geleden ook een man de A10 opgelopen omdat zijn zoon/ dochter een knuffel uit de auto had laten vallen..... de knuffel is nooit bij de auto terug gekomen (en de vader ook niet  :o)  98uiye


Dat is vervelend maar ik wil benadrukken dat ik gewoon mijn werk lijf doen en het handhaven laat ik over aan de diegene die ervoor opgeleid is,ik weet dat het bij rws erg leeft maar ik wil gewoon klantvriendelijk werken.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie

Dat is vervelend maar ik wil benadrukken dat ik gewoon mijn werk lijf doen en het handhaven laat ik over aan de diegene die ervoor opgeleid is,ik weet dat het bij rws erg leeft maar ik wil gewoon klantvriendelijk werken.

Ben het met je eens, maar eigen veiligheid voorop. De klant(vriendelijkheid) heeft er ook niks aan als de taak niet volbracht kan worden  8)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668

Dat is vervelend maar ik wil benadrukken dat ik gewoon mijn werk lijf doen en het handhaven laat ik over aan de diegene die ervoor opgeleid is,ik weet dat het bij rws erg leeft maar ik wil gewoon klantvriendelijk werken.

En ik neem aan dat je zelfs 's avonds ook gewoon weer thuis wil komen.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Ben het met je eens, maar eigen veiligheid voorop. De klant(vriendelijkheid) heeft er ook niks aan als de taak niet volbracht kan worden  8)

Zo zie ik het ook O0,eigenveiligheid staat op nummer 1 ik breng einde dienst graag mijn werkschoenen zelf thuis.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT