De gevaarlijkste plek van het land: De vluchtstrook op de auto(snel)weg

Auteur Topic: De gevaarlijkste plek van het land: De vluchtstrook op de auto(snel)weg  (gelezen 156813 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #50 Gepost op: 2 augustus 2012, 18:15:09
Vandaag weer een "leuke" situatie. Reed per ongeluk in de file op de A1 (ongevalletje bij A'foort Noord Klik) en daar waren weer een boel ongeduldige mensen die het nodig vonden om over de vluchtstrook te rijden. Nu had de eerste mij redelijk verrast maar de auto's die erna kwamen die werden vriendelijk opgewacht door een geel/groen gestripte auto met lichtbalk aan om te seinen dat ze terug op de baan moesten gaan. Die hint snapte ze maar de reacties die ik erna kreeg waren wel heel leuk. Van de vrouw die achter me moest invoegen die maakte met wilde gebaren duidelijk dat ze niet blij met mij was 998765, en het overig verkeer die feliciteerde mij dat ik ze terug haalde. Kreeg zelfs bij de pomp een felicitatie  098uo.

Blijf het toch raar vinden dat mensen bij een file over de vluchtstrook rijden terwijl er nog hv auto's onderweg zijn. Heb namelijk 2x WIS met spoed gezien, VOA en een berger die nog geblokt werd door iemand die het nodig vond om midden op de vluchtstrook even te wachten.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


sylvester1986

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 2 augustus 2012, 18:21:36
Met de lichtbalk aan Customs?  ;D


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #52 Gepost op: 2 augustus 2012, 18:24:50
Met de lichtbalk aan Customs?  ;D
Ja die werkt een stuk beter dan alleen een vingertje.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #53 Gepost op: 2 augustus 2012, 18:47:49
Goed bezig Customs  O0 098uo
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #54 Gepost op: 9 augustus 2012, 12:44:48
Goed bezig geweest Customs,ik was het niet in iedergeval die WIS met spoed maar ik kan je wel actie super waarderen dit gebeurt ook regelmatig op de A27 net voor afrit meerkerk/noordeloos en doe ik ook deze actie 098uo
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


sylvester1986

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 9 augustus 2012, 13:07:50
Kan als schokkend worden ervaren!
Ook in het buitenland is het oppassen. :o :o
============
atropelamento fatal em ponte nova( completo)
nobreik


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #56 Gepost op: 9 augustus 2012, 16:07:24
Die gast loopt niet op de vluchtstrook en probeert volgens mij alleen maar over te steken? Strompelend...?
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


sylvester1986

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 9 augustus 2012, 16:12:50
Is geen vluchtstrook, maar wilde aangeven dat niet alleen een vluchtstrook levensgevaarlijk is.
De meneer lijkt mij een wegwerker, want je ziet in de berm ook iemand aan het werk.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #58 Gepost op: 10 augustus 2012, 23:52:20
Ja die werkt een stuk beter dan alleen een vingertje.

Een paar bonnetjes pennen a 340 euro is ook leuk, maar dat ligt gevoelig bij jullie leiding geloof ik  :P


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #59 Gepost op: 11 augustus 2012, 08:34:58
Een paar bonnetjes pennen a 340 euro is ook leuk, maar dat ligt gevoelig bij jullie leiding geloof ik  :P
iets met wettelijk en leidinggevend inzicht die verschillen ja  998765
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v