Politie auto te klein ???

Auteur Topic: Politie auto te klein ???  (gelezen 5176 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #10 Gepost op: 23 februari 2005, 22:14:39
Alleen de regio Utrecht klaagt erover  ::)

Het zal wel zo'n typisch opgebelazen werkvloer roddeltje zijn geweest. Want als één persoon de wagen niets vind vind de rest dat natuurlijk ook niet.

Ik heb in die wagen gezeten en het is een luxe en ruime wagen.

En over die scheurtjes in de velgen? Je moest eens zien hoe ze ermee omgaan  ::) :o Dan zijn de de mondeo ook niet waard  ;)


fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #11 Gepost op: 24 februari 2005, 20:02:12
ja en alle vertegenwoordigers die in een focus rijden en ook nooit iemand achterin meenemen klagen ook niet.

voor die paar keer dat je een arrestant mee moet nemen..... en vor je eigenveiligeheid is het alleen maar goed dat hij een beetje opgevouwen zit. kan hij er ook niet zo snel uit.  ;) probeer maar dingen postitef te bekijken. dan zijn we al een heel eind verder. :)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #12 Gepost op: 1 maart 2005, 21:23:52
Op deze manier proberen ze er nu zeker af te komen  ;D

Aanrijding met politieauto

AMERSFOORT – Op maandag 28 februari raakte een politieauto betrokken bij een aanrijding.

Rond 10.30 uur reed een 50-jarige automobilist uit Meppel over de Bloemendaalse Binnenpoort. Op de kruising met de Muurhuizen verleende hij geen voorrang aan een voor hem van rechts komende politieauto, bestuurd door een 27-jarige Amersfoortse politieagente, met een aanrijding tot gevolg. De politieagente is in verband met nekklachten in het ziekenhuis onderzocht. Zij bleek verrekte nekspieren te hebben opgelopen, maar mocht na onderzoek het ziekenhuis verlaten.

___________________________________________

Aanrijding met politieauto

UTRECHT – Vrijdagavond ontstond op het Westplein een aanrijding tussen een politieauto en een andere auto.

Om 23.25 uur waren twee 33-jarige agenten onderweg naar het incident op de Draaiweg. Hierbij reed de politieauto met optische en geluidssignalen over het Westplein in de richting van de Daalsetunnel. Een 56-jarige automobilist uit Huis Ter Heide kwam uit de richting van de Leidseveertunnel. Hoewel de man groen licht had negeerde hij de politieauto die met geringe snelheid en optische en geluidssignalen de kruising passeerde. Bij de aanrijding die ontstond raakte de 33-jarige agent op de passagierstoel licht gewond. Omdat hij klaagde over nek- en schouderklachten is de politieman onderzocht in het Diakonessen ziekenhuis. Na controle mocht hij het ziekenhuis weer verlaten.

Bron (hoe kan het ook anders) politie Utrecht.


rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
Reactie #13 Gepost op: 1 maart 2005, 22:20:51
flauw zeg die collega's af te zeiken hier.
je moet je toch veilig voelen in die wagens. trouwens ford loopt wel te mauwen dat ze in flevoland ook met ford rijden ja dat klopt maar dan wel met de C-max en niet met de gewone focus en ra ra politiepet waarom zou dat zijn. juist het is een van je instrumenten waarmee je je werk moet doen en daar moet je dus op vertrouwen.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #14 Gepost op: 2 maart 2005, 14:40:28
Moet ik soms op gaan bellen om ze af te zeiken?

Zullen ze vast niet op prijs stellen. By the way: Ik de regio gooi en Vechtstreek rijden ze nog kleinere focussen zonder te klagen. En heb je wel iets gehoord van politiemensen die dagelijks in een veeeeel kleinere golf moeten rondrijden??

Ik vind het een opgeblazen verhaal van het korps.


rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
  • ambu
Reactie #15 Gepost op: 3 maart 2005, 21:52:41
nee opbellen hoeft echt niet maar als moderator heb je wel een voorbeeldfunktie en moet je denk ik zorgen dat dit forum niet afglijd naar het nivo van het ambulanceprikbord.


guest1564

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 4 maart 2005, 16:16:06
Moet ik soms op gaan bellen om ze af te zeiken?

Zullen ze vast niet op prijs stellen. By the way: Ik de regio gooi en Vechtstreek rijden ze nog kleinere focussen zonder te klagen. En heb je wel iets gehoord van politiemensen die dagelijks in een veeeeel kleinere golf moeten rondrijden??

Ik vind het een opgeblazen verhaal van het korps.

Het gaat ze denk ik niet om de grootte van de wagen, maar de ruimte achterin, stel ze hebben een hele lastige verdacht, dan kunnen ze hem makkelijk in een auto doen met meer beenruimte achterin dan in een auto waar haast geen ruimte achterin zit, dan krijg je hem er heel moeilijk in ;) ;D


voor die paar keer dat je een arrestant mee moet nemen..... en vor je eigenveiligeheid is het alleen maar goed dat hij een beetje opgevouwen zit.


Nick

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 29 juli 2005, 15:19:36
Blijkbaar heeft het "gezeur" zijn vruchten afgeworpen want zag vandaag een Mondeo in Utrecht rond toeren


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #18 Gepost op: 29 juli 2005, 15:38:50
Blijkbaar heeft het "gezeur" zijn vruchten afgeworpen want zag vandaag een Mondeo in Utrecht rond toeren
Dat is dan zeer waarschijnlijk de politie lesauto geweest.  ;) Daar hebben ze er namelijk een paar van in het type van ford mondeo.


Nick

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 29 juli 2005, 15:40:27
ik heb hem ook al met toeters en bellen voorbij zien en horen komen.

Ziet er trouwens goed uit die mondeo