Aanbesteden en opbouwen van brandweervoertuigen

Auteur Topic: Aanbesteden en opbouwen van brandweervoertuigen  (gelezen 8971 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kasco1986

  • Geintresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
Reactie #20 Gepost op: 5 juli 2012, 10:28:11
Heerde heeft ongeveer 200 uitrukken per jaar. Hiervan zijn +/- 50 uitrukken voor WO. Echter is dit niet alleen voor het eigen verzorgingsgebied maar ook (ver) daarbuiten.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #21 Gepost op: 5 juli 2012, 17:56:37
*mompelt iets over kip-ei verhaal*

Worden die inzetten gedraaid omdat er toevallig een duikteam zit, of worden die inzetten gedraaid omdat er zoveel vraag is naar een duikteam? En 1 op 4 zegt natuurlijk niets als je niet vermeld wat het totaal aan uitrukken is. Als je 4 uitrukken per jaar doet, en daarvan dus 1 duikinzet........  >:D

Daarom zei ik bewust 1 op 4. Op die manier hoefde ik niet te onthullen dat het om 11 inzetten gaat dit jaar tot nu toe.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #22 Gepost op: 5 juli 2012, 19:18:57
En hierbij weer ontopic naar het aanbesteden en opbouwen van brandweervoertuigen.


kasco1986

  • Geintresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
Reactie #23 Gepost op: 6 juli 2012, 10:16:02
even een vraag van een leek:
ik hoor vaak de term europese aanbesteding voorbij komen terwijl het voertuigen zijn die binnen een korps of een regio worden ingezet.
waar komt dan de naam europese aanbesteding vandaan?
ik denk dan zelf van hou het simpel (korps aanbestedingen, regio aanbesteding, landelijke aanbesteding)


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #24 Gepost op: 6 juli 2012, 10:20:54
even een vraag van een leek:
ik hoor vaak de term europese aanbesteding voorbij komen terwijl het voertuigen zijn die binnen een korps of een regio worden ingezet.
waar komt dan de naam europese aanbesteding vandaan?
ik denk dan zelf van hou het simpel (korps aanbestedingen, regio aanbesteding, landelijke aanbesteding)
Lees http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_aanbesteding even door.