Pyromaan blijkt 112-fotograaf

Auteur Topic: Pyromaan blijkt 112-fotograaf  (gelezen 8683 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Reactie #10 Gepost op: 10 juli 2012, 15:10:56
Ik zou zeggen sterkte...

Dankje.....

4 jaar lang geknokt voor een goede naam in deze "lastige" wereld... en dan krijg je dit..
Gelukkig zijn de media goedgezint en wordt er aandacht besteed aan de verwarring, waardoor mijn naam "gezuiverd" wordt
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #11 Gepost op: 10 juli 2012, 15:18:59
Lijkt me inderdaad aardig lullig allemaal dit. Meer als ooit besef ik dat ik blij mag zijn dat er weinig mensen met mijn naam rondlopen.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #12 Gepost op: 10 juli 2012, 15:28:14
Dat is inderdaad knap lullig, maar Dennis V1....je hebt het goed opgelost op deze wijze  O0
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,287
Reactie #13 Gepost op: 10 juli 2012, 15:30:20
Het betreft hier iemand anders dan mij.  (zoals ook vermeld in het nieuwsbericht van De Telegraaf!)
Het is al heel wat dat de Televaag de moeite neemt om dat te verhelderen..... Nog even en ik ga denken dat ze een geweten hebben.

Peen
Redacteur van


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #14 Gepost op: 10 juli 2012, 15:32:43
Dan ben ik af en toe blij dat er maar één iemand met mijn rondloopt op deze aarde , en dat ben ik 998765
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Reactie #15 Gepost op: 10 juli 2012, 15:49:57
Het is al heel wat dat de Televaag de moeite neemt om dat te verhelderen..... Nog even en ik ga denken dat ze een geweten hebben.

Peen

Ben zelf leverancier voor de telegraaf... zij waren de enige die het binnen 15 minuten op de website hadden staan.
Ben nu hele dag aan het bellen... (AD, HvNL, ANP, NU.nl, RTV Drenthe, DvhN)en noem maar op!

Overal komen rectificaties danwel een verhelderend berichtje!
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #16 Gepost op: 10 juli 2012, 19:53:50
Op zich wel weer goed voor jouw bekendheid  e050
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #17 Gepost op: 10 juli 2012, 20:03:09
De reactie van 112drenthe staat online:

Citaat
Assen / 112Drenthe - Na aanleiding van de arrestatie van 112fotograaf Dennis V. die als vrijwilliger werkte voor onze nieuwswebsite zijn er vele reactie binnen gekomen via de mail en de telefoon.
Wij willen graag kort onze reactie hierover geven.


Mensen die foto's maken voor onze nieuws website 112Drenthe doen dit allemaal op vrijwillige basis. Dit initiatief is genomen nadat dhr. Peereboom de website had gekocht om door
te verhandelen. (Door te verkopen). Omdat het water vanaf dat moment op stil water kwam te liggen
heeft Peereboom een aantal jongens de kans gegeven om vrijwillig de website te actualiseren.

Nu is er breed in het nieuws dat Dennis V., hoofdverdachte van de branden in Marsdijk, een 112-Drenthe fotograaf is. Het klopt dat Dennis V. regelmatig voor onze website nieuws maakte. Hij maakte hiervoor ook fotos, in dit geval ook in Marsdijk.

Wij van 112Drenthe hebben nooit een vermoeden gehad dat Dennis V. werkelijk wat te maken had
met de branden en zich voordeed als een pyromaan.

Dennis V. handelde samen met een plaatsgenoot tijdens de branden, deze plaatsgenoot deed niets voor 112Drenthe.

Dennis V. komt 24 Juli voor de rechter.

Wij willen graag benadrukken dat Pereboom de website gekocht heeft om door te verkopen, omdat 112Drenthe een sterke bekendheid heeft op het internet.

Ook heeft Pereboom de websites www.kloosterveen.nl en www.kloosterveste.nl te koop. Wanneer u
daar op wilt reageren kunt u mailen naar rens-1980@live.nl.


Voor overige vragen kunt u ook het contactformulier gebruiken.



Benadrukking:

- 112Drenthe werkt alleen maar met vrijwilligers, onze fotograven verdienen dus geen geld.
- 112Drenthe kan vrijwilligers niet zo danig screenen dat wij bijvoorbeeld een strafblad in kunnen zien.
- 112Drenthe had geen vermoeden dat Dennis V. wat te maken had met de branden.
- 112Drenthe heeft geen contract of overeenkomst gesloten met Dennis V.
- 112Drenthe is teleurgesteld dit is gebeurd.
- 112Drenthe wil benadrukken dat Dennis V. ook aan andere nieuws websites fotos en nieuws leverde en dus niet alleen aan 112Drenthe.
http://www.112drenthe.net/indd.php?p=read&bericht=PZUzPXtmHPz1u17r7TVfV27MnU5izGJ5dQGSvaMYDaHZZ3X7HEiWDEFWtLrJh5saf
Wel bizar dat men dit bericht aangrijpt om meteen maar even reclame te maken voor de verkoop van enkele url's....  :-X
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #18 Gepost op: 10 juli 2012, 20:07:10
Die foto heeft de telegraaf gewoon van z'n facebook afgeplukt. Gaat dat al zo tegenwoordig?  :-\

Vreemd is dat als je op z'n youtube account kijkt bijna alle containerbrandjes pas gefilmt worden als de vlammen eraf zijn.  ???
Dat vond ik een beetje vreemd.

Maargoed, balen dat het weer zo moet. Blijkbaar zijn er weer wat lui die de zooi moeten bedonderen. Opsluiten en nie weer loslaten.  0098

http://www.112drenthe.net/indd.php?p=archief Als je hier zoekt op Marsdijk zie je een hoop foto's die gemaakt zijn voordat er ook maar iets van brandweer of politie ter plaatsen is. Goed wat ik vreemd vind is dat de directie (zo noemen ze zich zelf: directie@112drentheactueel.nl). De foto's en artikelen van Dennis V niet (tijdelijk)verwijderd. Maar goed een hoop mensen komen natuurlijk na aanleiding van alle berichtgeving even kijken op de website. Dat vind de directie kennelijk wel prettig. Zonder de artikelen van Dennis V is er natuurlijk niks te zien.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #19 Gepost op: 10 juli 2012, 20:09:35
Citaat
Wel bizar dat men dit bericht aangrijpt om meteen maar even reclame te maken voor de verkoop van enkele url's....  

Dat was inderdaad ook het eerste wat mij opviel.

Als iemand trouwens nog interesse heeft in een wasmachine en wat Lego, PM me dan even   0098
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat