Pyromaan blijkt 112-fotograaf

Auteur Topic: Pyromaan blijkt 112-fotograaf  (gelezen 8695 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Reactie #20 Gepost op: 11 juli 2012, 00:31:17
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/fotograaf-baalt-van-verwarring-met-pyromaan

Vanmiddag een dame van RTV Drenthe hier op bezoek gehad die een interview van mij heeft afgenomen. Denk dat ik het op deze manier de situatie aardig verwoord heb!
Dit betreft tevens mijn radiodebuut haha... geluk bij een ongeluk!
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #21 Gepost op: 11 juli 2012, 09:09:49
Ja, want je bent aardig in de aap gelogeerd. Een goede naam opbouwen duurt best lang, maar je hebt zo een slechte naam. Er hoeft maar één fotograaf in jouw 'stal' een scheve schaats te rijden en jouw hele website wordt er op aangekeken. En in dit geval was het niet eens iemand van jouw website

Van de week werd hier in Haaglanden een jochie van 13 op z'n fiets doodgereden door iemand die achter de brandweer aan reed die met prio 1 naar een brand reed en deze doodrijder reed gewoon door na het ongeval!! Meteen werd er (o.a.) gedacht in de richting van '112fotografen' want wij kregen gelijk de vraag welke van onze fotografen er in zo'n auto reed.... Wij waren daarom om meerdere redenen ontzettend blij dat de automobilist in kwestie zich gemeld heeft.

Ook de mensen van 112drenthe.nl zullen aardig in de aap gelogeerd zijn want de goedwillenden onder hen worden er nu wel op aangekeken. Mensen zijn immers over het algemeen niet zo genuanceerd. Kijk alleen maar eens als een agent iets flikt dat niet door de beugel kan. Dan zijn ineens alle agenten slecht.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Reactie #22 Gepost op: 11 juli 2012, 10:06:32
Daar heb je helemaal gelijk in!

Ik vind dat je zoiets één voor één moet bekijken, maargoed.
Mensen lezen niet goed!

Ik ben 2 jaar ouder dan de verdachte Dennis V. en woon ongeveer 40 km er bij vandaan...
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #23 Gepost op: 11 juli 2012, 11:35:51
Ook de mensen van 112drenthe.nl zullen aardig in de aap gelogeerd zijn want de goedwillenden onder hen worden er nu wel op aangekeken.
Na alles wat er al met 112Drenthe is gebeurd, zou ik eieren voor mijn geld kiezen en stoppen met die site. Die naam is nu voor de 2de keer aan de schandpaal gehangen door negatieve aandacht.

Overigens, complimenten voor je aanpak Dennis. Standaard mailtjes terug sturen werkt vast goed, hopelijk zitten er dan ook nog mensen tussen die hun excuses aanbieden.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #24 Gepost op: 11 juli 2012, 12:13:08
Van de week werd hier in Haaglanden een jochie van 13 op z'n fiets doodgereden door iemand die achter de brandweer aan reed die met prio 1 naar een brand reed en deze doodrijder reed gewoon door na het ongeval!!
Op welke manier reed hij er achteraan? Kort er achter om gebruik te maken van de voorrangspositie van de brandweer of op afstand?


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #25 Gepost op: 11 juli 2012, 12:31:55
Op welke manier reed hij er achteraan? Kort er achter om gebruik te maken van de voorrangspositie van de brandweer of op afstand?

Kennelijk niet heel kort, want de jongen dacht dat ie na de brandweerauto kon oversteken. Dus er zat kennelijk ruimte tussen. Alleen had de jongen waarschijnlijk niet op de hoge snelheid van die auto gerekend.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #26 Gepost op: 11 juli 2012, 13:04:24
Kennelijk niet heel kort, want de jongen dacht dat ie na de brandweerauto kon oversteken. Dus er zat kennelijk ruimte tussen. Alleen had de jongen waarschijnlijk niet op de hoge snelheid van die auto gerekend.
Tja. Ik vraag het omdat er wel mee bezwaar is tegen het volgen van HV-voertuigen. Kort er achter is nooit verstandig.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #27 Gepost op: 11 juli 2012, 14:56:48
De reactie van 112drenthe staat online:
Wel bizar dat men dit bericht aangrijpt om meteen maar even reclame te maken voor de verkoop van enkele url's....  :-X

Sowieso een bizar bericht. In een soortgelijke situatie had ik mij met meer krachtige woorden afstand genomen van zo'n persoon en betreurt dat dit gebeurd is. Een beetje halfslappe reactie waarbij men hoopt er ook nog een slaatje uit te kunnen slaan.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #28 Gepost op: 11 juli 2012, 20:51:00
Sowieso een bizar bericht. In een soortgelijke situatie had ik mij met meer krachtige woorden afstand genomen van zo'n persoon en betreurt dat dit gebeurd is. Een beetje halfslappe reactie waarbij men hoopt er ook nog een slaatje uit te kunnen slaan.
Ik vind de reactie van betreffende 112-site ook een slappe hap. De artikelen van betreffende persoon zou ik tevens direct unpublishen.