Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 414530 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #10 Gepost op: 10 juli 2012, 14:21:45
Eigenlijk is het wel raar dat studenten vanaf Q8 geen BB krijgen. Wij draaien gewoon mee in de noodhulp, hebben ook bevragingen nodig en moeten nu alsnog onze meldkamer belasten met infobevragingen terwijl deze regelmatig op crepeersterkte zit.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 10 juli 2012, 14:38:45
Eigenlijk is het wel raar dat studenten vanaf Q8 geen BB krijgen. Wij draaien gewoon mee in de noodhulp, hebben ook bevragingen nodig en moeten nu alsnog onze meldkamer belasten met infobevragingen terwijl deze regelmatig op crepeersterkte zit.

Ach, zo heilig is die BlackBerry niet... 10 keer inloggen met verschillende wachtwoorden, traag als ik weet niet wat... Gewoon de meldkamer bellen voor info  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #12 Gepost op: 10 juli 2012, 21:09:04
Eigenlijk is het wel raar dat studenten vanaf Q8 geen BB krijgen. Wij draaien gewoon mee in de noodhulp, hebben ook bevragingen nodig en moeten nu alsnog onze meldkamer belasten met infobevragingen terwijl deze regelmatig op crepeersterkte zit.

Er zal toch wel een agent in de buurt zijn? Of draai je compleet noodhulp samen met een andere student Q8? En kun je in het voertuig niet bevragen?
Ik denk dat je het moet zien als een extra'tje en niet een groot gemis als je het niet hebt. Bovendien zal tegen die tijd, mocht het goed werken er minder belasting zijn op de meldkamer aangezien de rest van de collega's wel via zijn BB of hoe dan ook bevragingen doet. Tenzij het niet goed werkt, maar dan zul je er zelf uiteraard ook geen gebruik van willen maken.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #13 Gepost op: 11 juli 2012, 04:18:49
Dit GSM onderwerp misschien even afsplitsen? is wel aardig om even op door te gaan denk ik... O0


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #14 Gepost op: 11 juli 2012, 09:30:19
In A-A hebben in principe alleen de volgende personen een diensttelefoon(grip):
- Buurtregisseurs
- Projectleiders (schaal 8 en 9)
- Verder nagenoeg iedereen vanaf schaal 9 en hoger
- De vertrouwenspersonen van het korps

Nou bij forensische opsporing heeft ook bijna iedereen een diensttelefoon. Op een enkeling na. Ook leden van het ZIG team hebben een dienst telefoon. En trouwens de meeste rechercheurs die ik ken hebben ook een diensttelefoon.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #15 Gepost op: 11 juli 2012, 10:13:50
Bij ons in de regio (Haaglanden) hebben we niet eens eigen porto's, laat staan telefoons! Bij ons hebben alleen de schaal 9 of hoger, en de mensen die hem echt voor hun werk nodig hebben een telefoon gekregen.
Er is vorig jaar sprake geweest dat we porto's op de man zouden krijgen, maar dit is uiteindelijk niet doorgegaan. Telefoons op de man zie ik ook niet snel gebeuren, al zou dat voor mij persoonlijk wel handig zijn. Ik zit meer op de academie in Apeldoorn dan in mijn eigen regio met als gevolg dat ik relatief veel moet bellen, allemaal met de privé telefoon.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2012, 10:26:58
Die schijnen alleen weer ingeleverd te mogen worden, krijgen ze pas terug als ze van de PA af komen...

Whehehe

De studenten Utrecht (waaronder ikzelf) hebben ze sinds kort verstrekt gekregen, net als collega's BPZ, en er is geen sprake van weer inleveren. Het bevalt juist goed: bevragingen, nr. van de melder opzoeken in gms scherm etc.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #17 Gepost op: 11 juli 2012, 10:31:51
De studenten Utrecht (waaronder ikzelf) hebben ze sinds kort verstrekt gekregen, net als collega's BPZ, en er is geen sprake van weer inleveren. Het bevalt juist goed: bevragingen, nr. van de melder opzoeken in gms scherm etc.
Op Korpsnet Utrecht staat wat anders in een nieuwsbericht..?

Neemt niet weg dat ik VOOR BB's ben hoor


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #18 Gepost op: 11 juli 2012, 10:45:08
Bij ons is er ook een groot verschil. Op schiphol zijn er ook geen porto's en telefoons op de man, wat als nadeel heeft dat je vaak niet alle nummers in de telefoon heb staan die je zou willen en dat elke porto weer anders is ingesteld waardoor je die eerst kan veranderen voor dat je op pad gaat. Nu ik op A'foort zit heb ik wel de porto en telefoon op de man dat vind ik toch een hele verademing. Alle nummers die ik nodig heb tijdens het werk staat in mijn telefoon en daarnaast mocht ik asistentie nodig hebben van derde weet ik mijn nummer waarop ik bereikbaar ben (staat niet altijd op die van schiphol vermeld).

En het hoeft niet allemaal duur want ik heb gewoon een oude nokia en die doet het nog steeds goed.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #19 Gepost op: 11 juli 2012, 11:06:55
Op Korpsnet Utrecht staat wat anders in een nieuwsbericht..?

Neemt niet weg dat ik VOOR BB's ben hoor

Ok, dan ga ik dat even opzoeken. Zou inderdaad jammer zijn.