Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 414485 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #1110 Gepost op: 31 oktober 2016, 11:15:11
Citaat van: Maxx link=msg=1454838 date=1477765378
wees blij dat je als een student een nieuwe Samsung krijgt. Hier liepen tot 2 weken terug agenten/hoofdagenten rond met een Nokia.

Persoonlijk maak ik mij er niet al te druk om, maar dit soort opmerkingen vind ik nergens op slaan. Je praat over hulpmiddelen in iemands werk. Moeten collega's ook maar blij zijn dat de baas ons elke noodhulpdienst van een auto voorziet om naar meldingen te rijden en surveillance mee te doen?  

Zelf vind ik het slecht dat er eind 2016 nog steeds collega's met een Nokia/blackberry of zonder telefoon rondlopen. Ik zie het niet als eens gunst dat collega's wel een MEOS toestel hebben of krijgen.

Bijv. de papierenbon werd hier al jaren nauwelijks meer gebruikt, totdat besloten werd alle Sigmax apparaten weg te halen ivm de hoge kosten en het idee dat iedereen voorzien zou worden van een MEOS toestel.

Maar goed, ik ben dan maar blij dat de baas mij gratis pennen en bonnenboekjes laat gebruiken om bekeuringen uit te kunnen schrijven. En gelukkig is er altijd wel een collega in dienst van wie de telefoon geleend kan worden om belletjes mee te plegen, aangezien alle vaste toestellen zijn weggehaald ivm de uitrol van MEOS!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #1111 Gepost op: 1 januari 2017, 17:11:57
Citaat van: Cabo link=msg=1455055 date=1477908911
Persoonlijk maak ik mij er niet al te druk om, maar dit soort opmerkingen vind ik nergens op slaan. Je praat over hulpmiddelen in iemands werk. Moeten collega's ook maar blij zijn dat de baas ons elke noodhulpdienst van een auto voorziet om naar meldingen te rijden en surveillance mee te doen?  

Studenten draaien maar een X-aantal maanden per jaar in de praktijk mee, vaak gekoppeld aan een ervaren collega die wel een MEOS toestel heeft. Tuurlijk is het mooi meegenomen dat ze er 1 krijgen, maar van mij hoeft dat niet zo vanzelfsprekend te zijn. Zeker gezien het feit dat er nog tig collega's die dagelijks worden ingezet in de praktijk nog rondlopen met oude bagger, waaronder volledige rechercheteams.

En dat laatste is natuurlijk niet te vergelijken. Een auto voor het rijden van noodhulpmeldingen of een student die een luxe telefoon krijgt.