Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 416864 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #70 Gepost op: 1 mei 2013, 19:10:03
Al jazeera is ook helemaal niet zo onbetrouwbaar, ondanks dat het wel die naam heeft.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #71 Gepost op: 1 mei 2013, 20:39:16
Ik ben bang dat onze geruchtenmachine toch gelijk had.  :(

10 mei krijg ik mijn diensttelefoon. De Samsung C3350  :D Het is de bedoeling dat bijna alle vaste telefonie van de bureau's verdwijnt.
Wel vreemd dat ze schijnbaar in het voormalig Midden-en West-Brabant, ondanks we daarmee samen zijn gegaan wel allemaal een blackberry krijgen.. 98uiye


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #72 Gepost op: 1 mei 2013, 21:28:09
Je blijft me verbazen.... Zeeuwse zuunigheid zullen we maar zeggen!  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #73 Gepost op: 1 mei 2013, 21:34:03
In Amsterdam zou in augustus dit jaar de uitrol van de Blackberry's beginnen voor het straat personeel, aldus mijn chef!

Ik kan niet wachten, haha. Had liever een Samsung Galaxy S3 of een Iphone gehad.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #74 Gepost op: 1 mei 2013, 22:57:50
Dan kan je beter een Samsung hebben omdat je daar zelf de accu van kan verwisselen wat bij Iphone niet kan.
Wel zo fijn als je een drukke dienst hebt waar je je gsm veel gebruikt.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #75 Gepost op: 2 mei 2013, 00:54:39
Dan kan je beter een Samsung hebben omdat je daar zelf de accu van kan verwisselen wat bij Iphone niet kan.
Wel zo fijn als je een drukke dienst hebt waar je je gsm veel gebruikt.
geen sigarettenaansteker te vinden in een dienstwagen waar je je telefoon aan kan knopen? :)

Toch altijd wel leuk, die "ruzies" over iOS, blackberry OS, android en windows phone. Welke nu het beste is :D


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #76 Gepost op: 2 mei 2013, 06:59:09
geen sigarettenaansteker te vinden in een dienstwagen waar je je telefoon aan kan knopen? :)

Die zal er best wel inzitten maar daar heb je zo verdomde weinig aan als je tijdens een dienst geen auto bij je hebt want ja er zijn ook nog agenten die te voet of met de fiets hun werk doen zoals wijkagenten.
En als je tijdens een evenement op een Museumplein staat bijvoorbeeld heb je ook niks aan een sigarettenaansteker van een dienstwagen als die niet in de buurt staat.
Kortom lang niet alle agent heeft de beschikking over een dienstauto met sigarettenaansteker.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


zijlvaart67

  • Verkeerspolitie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 395
Reactie #77 Gepost op: 2 mei 2013, 10:25:12
Als je een diensttelefoon leeg weet te trekken binnen een normale dienst, moet je wat minder spelletjes spelen..
העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #78 Gepost op: 2 mei 2013, 10:50:18
Inmiddels heeft men bij ons een usb aansluiting in de dienstauto's gemaakt om daar de telefoon mee op te kunnen laden.  O0
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #79 Gepost op: 2 mei 2013, 14:33:10
Als je een diensttelefoon leeg weet te trekken binnen een normale dienst, moet je wat minder spelletjes spelen..
Of minder bevragen omdat Orion weer storing heeft.... ;)