Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 416538 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #80 Gepost op: 2 mei 2013, 14:44:44
Als je een diensttelefoon leeg weet te trekken binnen een normale dienst, moet je wat minder spelletjes spelen..

Zou niet weten waarom je spelletjes zou moeten doen met je diensttelefoon maar dat kan omdat ik daar niet van ben.  ;)
Nog nooit van #twitcops gehoord die goed en veel contact houden met volgers en o.a. op die manier meldingen ontvangen, vertellen over hun werk en informatie delen ?
Zeker met een dag als Koninginnedag en andere evenementen is het fijn om snel een batterij te kunnen verwisselen zodat je weer door kan en lang niet iedere diender heeft een auto ter beschikking om tussendoor daarin zijn/haar gsm te kunnen opladen. Wijkagenten bijvoorbeeld gaan vaak lopend of met de fiets.
En ook als je tussendoor op het buro komt kan je hem nooit helemaal volladen tenzij je met een VD binnen zit en je daar lang mee bezig bent
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #81 Gepost op: 2 mei 2013, 17:19:47
En een extra accu aan je koppel kan wel 0098


knarf1990

  • Team Verkeer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 180
Reactie #82 Gepost op: 2 mei 2013, 17:29:17
Wat een onzin! Alle ongein zet je uit en je belt wanneer nodig, bevraagt als het nodig is.Stuurt misschien een keer een tweet wanneer nodig. En je batterij gaat 1,5 dag mee!
--Niets is wat het lijkt--


rutger84

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #83 Gepost op: 12 mei 2013, 17:02:42
Zijn er collega's die ervaringen hebben met een bonnenapplicatie op de Blackberry? In het blad 'blauw' heeft weleens aan artikel gestaan dat dit zou gaan komen. De papieren bon zou gaan verdwijnen en men zou hij geen afschrift meer ontvangen wanneer er een bekeuring is aangezegd. Het zou natuurlijk veel werk uit handen nemen en de termijn dat de acceptgiro op de deurmat valt, aanzienlijk kunnen verkorten. Daarnaast zou het mooi wanneer er automatisch een registratie gemaakt wordt in het bedrijfsprocessensysteem waar, wanneer en waarvoor iemand een bekeuring gehad heeft. Dit kan onze informatiepositie enorm versterken.

Het is jammer dat het allemaal zo lang moet duren en dat we anno 2013 nog steeds met een papieren bonnenboekje rondlopen


Belker1678

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #84 Gepost op: 12 mei 2013, 17:22:08
Heb meegedaan aan het Meos 1 project.   Bonnenapp werkte toen niet optimaal. Andere apps zoals MobID  en met een accessoire  (grabba)  voor ID documenten te controleren werkten wel.
 De verbeteringen en adviezen zouden zijn aangebracht en nu in Meos 2 project verwerkt worden.
Gaat in 2014  starten.


rutger84

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #85 Gepost op: 12 mei 2013, 17:49:10
Heb meegedaan aan het Meos 1 project.   Bonnenapp werkte toen niet optimaal. Andere apps zoals MobID  en met een accessoire  (grabba)  voor ID documenten te controleren werkten wel.
 De verbeteringen en adviezen zouden zijn aangebracht en nu in Meos 2 project verwerkt worden.
Gaat in 2014  starten.

Ok thx voor je reactie!
Zit het zogenaamde MEOS ook gekoppeld aan je werkomgeving zodat je het PV later kunt aanpassen en/ of aanvullen.
Is het bv ook mogelijk om snel meldingen door te geven aan ketenpartners?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #86 Gepost op: 12 mei 2013, 20:06:19
Ik kan je melden dat er hard gewerkt wordt en dat er zéker schot in zit!  0098
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #87 Gepost op: 12 mei 2013, 20:10:24
Ik kan je melden dat er hard gewerkt wordt en dat er zéker schot in zit!  0098

 O0 dat is goed om te horen, ik hoorde dat er een aantal bureau's vanaf januari 2014 ermee gaan draaien.
Ik ben benieuwd, hopelijk komt er binnenkort wat meer info naar buiten


Belker1678

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #88 Gepost op: 12 mei 2013, 22:27:03
Een van de opties die op de bonnen app zou komen is, dat als jij iemand een waarschuwing geeft (bijv. gladde band) en dat invult in de app,  ik een week later dezelfde persoon wil waarschuwen voor hetzelfde feit de app aangeeft dat jij  al een waarschuwing hebt gegeven en ik dus niet weer kan waarschuwen. (Zou landelijk werken)


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #89 Gepost op: 12 mei 2013, 22:31:31
Hoe zit het dan met de gegevens invullen? Tegenwoordig zit er altijd een barcode op het rbw en id kaart. Kan je die dan scannen om alles gelijk ingevuld te hebben?

Ben benieuwd over die waarschuwingen, ze zijn er dan iedergeval heel goed mee bezig O0