Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 416798 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

juanneele

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #340 Gepost op: 4 april 2014, 12:16:03
De vrijwilligers worden vast niet voorzien in deze levering.
Dan zou BYOD zeker wel een optie zijn.

Werk nu veel met de enige handheld op ons bureau.
Ding werkt super, de bonnen komen niet meer terug omdat er een optie niet is ingevuld of er iets onleesbaar is.
En de bevragingen en gps erin werken echt lekker.

Zou waarschijnlijk ook nog meer bonnen schrijven als ik dat ding 24/7 bij me zou hebben.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #341 Gepost op: 4 april 2014, 13:31:05
Citaat van: juanneele link=msg=1256077 date=1396606563
Dan zou BYOD zeker wel een optie zijn.
Gewoon geen bonnen meer schrijven ;-)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


juanneele

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #342 Gepost op: 4 april 2014, 14:10:19
Citaat van: kaasje link=msg=1256098 date=1396611065
Gewoon geen bonnen meer schrijven ;-)

Haha dan blijven er weinig bonnen meer over op onze afdeling Haha.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #343 Gepost op: 5 april 2014, 00:11:19
Citaat van: kaasje link=msg=1256063 date=1396601353
Wat dacht je van, uhm niet?

Heb niet zo zin in een kapotte privé/werktelefoon omdat de baas geen middelen voor me heeft ;-)

eigen keuze, gewoon bonnetjes blijven uitschrijven :)

Prive telefoon heb ik toch al bij me, en als ie kapot gaat tijdens gevecht dan ben je verzekerd.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #344 Gepost op: 6 april 2014, 22:21:44
Citaat van: silque link=msg=1255737 date=1396522543
Nee, dat is ook helemaal nog niet bekend. De planning is om in mei in Limburg een groep van 40 man te laten 'testen' en vervolgens zou vanaf September begonnen moeten worden met een uitrol.
Ik kan je nu al op een briefje geven dat september niet gehaald gaat worden, lijkt me veel te snel. Er is nog niet eens getest en ze gaan ook echt voor die tijd nog niet voldoende telefoons hebben.

Hoe de verdeling precies gaat worden weet ik ook niet, het schijnt dat alle operationele collega's uit het blauw een eigen GSM gaan krijgen ja. Maar nogmaals, niets is zo veranderlijk als de politie. Zou me niets verbazen als we over 2 jaar nog steeds niks hebben; formeel is het nog niet eens bevestigd dat alle dienders überhaupt met MEOS2 gaan werken (alleen de wens is uitgesproken).

Feit is wel dat ze er iig mee bezig zijn, zoals EvEs al zei: bij ons in de eenheid worden zelfs mensen gezocht die in de projectgroep willen zitten.

Wel bijzonder altijd die verhalen, ons team (uit Eenheid Amsterdam) heeft recentelijk mail ontvangen dat wij in mei de beschikking krijgen over MEOS2 om te testen. Maar de toekomst zal het leren.

Laten we in ieder geval hopen dat het een beetje snel gaat allemaal.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #345 Gepost op: 6 april 2014, 22:41:43
er wordt per eenheid uitgerold toch? Aangezien er per eenheid een kwartiermaker MEOS2 is aangesteld. Dus pilot groep per eenheid (zoals ik het nu lees, per mei) en dan uitrollen over de gehele eenheden.

ben benieuwd, tis al bijna mei :)


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #346 Gepost op: 7 april 2014, 09:30:47
Citaat van: PatrickSP link=msg=1256245 date=1396649479
eigen keuze, gewoon bonnetjes blijven uitschrijven :)

Prive telefoon heb ik toch al bij me, en als ie kapot gaat tijdens gevecht dan ben je verzekerd.
Leuk en aardig, maar ik heb een telefoon die batch gewijs op het pull principe wordt gebouwd. Betekent dus dat als hij kapot is je zomaar meer dan een half jaar mag wachten voor een nieuwe.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #347 Gepost op: 7 april 2014, 10:21:19
Citaat van: HAPRPAA link=msg=1256673 date=1396815704
Wel bijzonder altijd die verhalen, ons team (uit Eenheid Amsterdam) heeft recentelijk mail ontvangen dat wij in mei de beschikking krijgen over MEOS2 om te testen. Maar de toekomst zal het leren.

Laten we in ieder geval hopen dat het een beetje snel gaat allemaal.

Dat kan zeer zeker, zojuist is op intranet een bericht geplaatst waar wordt gesproken over 150 testers. De groep is dus uitgebreid  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #348 Gepost op: 7 april 2014, 10:38:20
Citaat van: PatrickSP link=msg=1256245 date=1396649479
eigen keuze, gewoon bonnetjes blijven uitschrijven :)

Prive telefoon heb ik toch al bij me, en als ie kapot gaat tijdens gevecht dan ben je verzekerd.
Daarnaast denk ik dat de werkgever dan ook in de onkosten moet gaan voorzien van datagebruik. Ik denk alleen niet dat ze dat gaan doen (beter nog, ik denk dat het goedkoper is om dan toch maar een telefoon voor iedereen te kopen ;-))
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Senior GGP

  • Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Back the Blue
Reactie #349 Gepost op: 7 april 2014, 11:33:53
En dat laatste zal dus gebeuren. Na de zomer 2014 de uitrol van MEOS2 voor ongeveer 30000 medewerkers op straat. Zeker is dat het geen BB zal worden...