Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 420427 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #630 Gepost op: 22 februari 2015, 20:54:01
Citaat van: enrico1972 link=msg=1332396 date=1424534308
Mocht winkelketen Big Bazar onderdeel van Blokker in het mooie Amsterdamse zitten daar verkopen ze voor minder dan € 1,00 fijne styluspennen  ;)

En anders nog altijd bij de Action, ook fijne pennetjes voor (bijna) geen geld.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #631 Gepost op: 22 februari 2015, 21:05:10
Graag gedaan Moppersmurf.  ;) :D
En ik wilde niet het gras voor je voeten wegmaaien door een opmerking te plaatsen met woorden van gelijke strekking zoals jij het wederom zeer mooi en uitmuntend verwoord hebt.  O0 O0
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #632 Gepost op: 23 februari 2015, 00:11:26
Citaat van: enrico1972 link=msg=1332605 date=1424635510
Graag gedaan Moppersmurf.  ;) :D
En ik wilde niet het gras voor je voeten wegmaaien door een opmerking te plaatsen met woorden van gelijke strekking zoals jij het wederom zeer mooi en uitmuntend verwoord hebt.  O0 O0
HAHAHAHAHAHAHAHA

Kusje!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Senior police officer

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #633 Gepost op: 25 maart 2015, 11:40:32
Iemand van de testers een idee of whatsapp er dit keer wel op kan? Ik heb geruchten gehoord op de werkvloer dat de telefoon een werk en price omgeving krijgt, waardoor t mogelijk is alle apps te kunnen instaleren voor prive gebruik?...


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #634 Gepost op: 25 maart 2015, 12:45:00
Citaat van: Senior police officer link=msg=1339386 date=1427280032
Iemand van de testers een idee of whatsapp er dit keer wel op kan? Ik heb geruchten gehoord op de werkvloer dat de telefoon een werk en price omgeving krijgt, waardoor t mogelijk is alle apps te kunnen instaleren voor prive gebruik?...

Whatsapp kan op de telefoon, ook kan je vrijwel alle apps downloaden die ook voor een normale (prive) telefoon beschikbaar zijn.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #635 Gepost op: 25 maart 2015, 12:54:18
Alleen WiFi doet het niet, voor mij de belangrijkste reden dat ik een S6 heb besteld en de telefoon vd baas niet privé gebruik.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #636 Gepost op: 25 maart 2015, 12:55:54
Klopt, wifi mogelijkheid is uitgeschakeld maar wel vrijwel overal 3G of 4G. Reden dat wifi niet mogelijk is in verband met de beveiligingen van sommige programma's/apps hoe ik begreep.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #637 Gepost op: 25 maart 2015, 13:02:46
Klopt, maar dat betekent dat je in het buitenland dus geen gebruik kunt maken van internet. Ik ben regelmatig in het buitenland en gebruik daar altijd wifi, vind ik dus wel belangrijk.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #638 Gepost op: 25 maart 2015, 13:04:21
Citaat van: silque link=msg=1339416 date=1427284966
Klopt, maar dat betekent dat je in het buitenland dus geen gebruik kunt maken van internet. Ik ben regelmatig in het buitenland en gebruik daar altijd wifi, vind ik dus wel belangrijk.

Ik weet niet hoe het in de rest van het land zit maar mijn vader heeft ook 3G en 4G in het buitenland. Dit omdat hij werkt in de grensstreek waar niet overal Nederlands netwerk is, soms springt hij over op Duits of Belgisch netwerk. Dit hebben ze aangekaart bij hun baas en diegene die erover ging en toen hebben ze toestemming gekregen roaming aan te zetten omdat ze anders niet kunnen functioneren.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #639 Gepost op: 25 maart 2015, 13:24:08
Als het goed is, is de data in België en Duitsland afgekocht. Dus dat zou moeten kunnen.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.