KMAR info

Auteur Topic: KMAR info  (gelezen 4788 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sven

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 22 maart 2005, 17:04:06
Ach ja, het verbaasd me allemaal niks. De grootste onzin die ik nu heb gelezen is dat als je je best doet en gemotiveerd bent je altijd wel mogelijkheden hebt om je contract na 5 jaar te verlengen. Pure onzin. De staf van de KMar in Den Haag kijkt gewoon zo af en toe hoeveel poppetjes ze nodig hebben en geven dan wat verlengingen uit. Het komt dan gewoon voor dat mensen die de KMar beter kwijt dan rijk kan zijn nog langer blijven en mensen die uitstekend functioneren een half jaar later met ontslag worden gestuurd.

Trap dus absoluut niet in de onzin met de contractverlengingen. Besef gewoon dat je een 5 jarig contract aangaat en hou er ernstig rekening mee dat je daarna ergens anders aan de bak moet. Overigens zijn er meer dan voldoende mogelijkheden om tijdens die 5 jaar studies te volgen op kosten van Defensie. Als je het dus goed doet kan je dus 5 mooie jaren hebben met voldoende papieren voor na de KMar.

En dat het langs elkaar heen loopt allemaal..tja, welkom in de wereld van de KMar, waar ik het desondanks enorm naar m'n zin heb al 5 jaar lang. En ik hoop dus nog eens 5 jaar. :D