Alphalog 3.0

Auteur Topic: Alphalog 3.0  (gelezen 25825 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #10 Gepost op: 8 augustus 2012, 19:07:15
Ik richt me absoluut niet op RAV's, dan zou ik een bedrijf moeten beginnen (en daar heb ik geen trek in...), reclame maken (ook geen trek in) en 24/7 ondersteuning moeten bieden (al helemaaaal geen....). Ik heb nu gewoon de mogelijkheid om dit relatief eenvoudig in te bouwen, dus why not?  :) Meteen het probleem van android: dat wordt door FileMaker niet ondersteund (en ik heb geen verstand van webapp's in php bouwen), dus die ondersteuning komt er helaas -in eerste instantie- niet in.
Het medische voorbeeld op het plaatje van de iPad is omdat ik een medische achtergrond heb  :)

Overigens zijn er nog best wat organisaties die de investering wel willen doen. De gemiddelde Rode Kruis afdeling zal overigens meer dan genoeg hebben aan de gratis versie van Alphalog 3. Maar goed, als er een vrijwilliger zijn iPad/iPhone voor wil gebruiken: Het kan.

Tot slot: Alphalog 2.0 heb ik destijds iets te gehaast (want heel trots) online gezet, dat ga ik nu niet doen: Eerst goed testen, dan releasen.
Arts  www.alphalog.nl


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #11 Gepost op: 8 augustus 2012, 20:59:09
De testfoto's die je geplaatst hebt zien er een stuk rustgevender uit dan de versie 2.5 waarmee ik heb lopen stoeien
en uitproberen waar ik gek van werd.

Wat ik wel miste was een handleiding hoe je logo's zoals het rode kruis logo kon invoegen misschien is dat iets voor de komende handleiding.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts