Diverse sites lenen foto's van hulpverleningsforum

Auteur Topic: Diverse sites lenen foto's van hulpverleningsforum  (gelezen 15319 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Alwin

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #50 Gepost op: 25 september 2012, 17:55:49
Video is privé.. >:(


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #51 Gepost op: 25 september 2012, 18:26:35
"Wat doet Entertainment Group Productie Nederland Op dit moment ?

Momenteel is Entertainment Group Productie Nederland Bezig met een maken van een film deze film word gemaakt door<naam verwijderd op verzoek, mod> Gemaakt en is een samenwerking met Entertainment Group Productie Nederland"

http://www.productienederland.tk/

Nou jongens, ziet ernaar uit dat ik jullie gauw kan bewonderen bij Pathé in Amsterdam  ^-^


RobinvM

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #52 Gepost op: 25 september 2012, 20:51:35
Ik krijg dit privé bericht van hem op Youtube.

Goedendag voor ons nieuwe programma

Op de voet met politie brandweer en ambulance
Willen wij u vragen of wij video's van u mogen gebruiken


Hij ziet zeker in dat je niet zomaar video's kan overnemen...
http://www.flakkeenieuws.nl  https://www.youtube.com/channel/UClAqtycSauLRArja07uz53w


SjoerdvR

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 352
    • Mijn fotografie site
Reactie #53 Gepost op: 26 september 2012, 15:10:14
Vergoeding van €50,- per minuut of iets dergelijks vragen?

En, als je dan een film maakt over het "op de voet volgen van hulpdiensten", maak dan ten eerste ZELF die beelden. En vraag natuurlijk toestemming, want de hulpverlening zit ook niet echt hierop te wachten gok ik...


Druifje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 372
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #54 Gepost op: 25 oktober 2012, 13:54:38
Hallo Mark,

net een mailtje terug van de weekkrant, de redactie zal mety mij spoedig contact opnemen, ik wacht in spanning af

Vertel vertel vertel!
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #55 Gepost op: 25 oktober 2012, 15:42:36
Vertel vertel vertel!

je citeerd een bericht van 2,5 maand geleden..... maargoed wel grappig dat je erover begint, want ik heb de weekkrant laatst nog een mail gestuurd over dit onderwerp, ze hebben nog steeds niets verandert.
http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/juli/31/stichting_wens_ambulance_brabant
vind het toch al een vreemd artikel vooral als je de eerste alinea leest
''Door: Sonn Franken
BERGEN OP ZOOM - Onlangs liep ik Twan Franken tegen het lijf......''

sonn franken komt toevallig twan franken tegen, wat een toeval, even een foto erbij googlen en we hebben een artikel  :D

Ik heb overigens geen antwoord op de laatste mail gehad...  ik vermoed dat ze de maker van de foto zo ook hebben laten zitten  :-\  gelukkig gaat het artikel over een goeden doelen organisatie, toch minder zuur dan een bedrijf die een foto voor een eigen site gebruikt  ;)


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #56 Gepost op: 25 oktober 2012, 16:17:21
toch vreemd... de maker van de foto heeft zelf de redactie van een bepaald dagblad hebben gemaild.....  maar nu krijg ik via een moderator te horen dat deze zelfde persoon een klacht tegen mij heeft ingedient.....  hij zou bij de stichting zelf werken en de foto ter beschikking hebben gesteld...  waarom mailt hij die bepaalde krant dan zelf..   hij kon toch aan de linkjes in het eerste bericht van dit topic zien dat het zijn eigen foto was.. vreemd


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #57 Gepost op: 25 oktober 2012, 16:23:33
Laten we het topic niet gaan gebruiken als "verzamelbak" voor deze filmpjes. Indien je zoiets ontdekt stel dan gewoon de rechthebbende via PM in kennis en dan kan hij daar wat mee doen. (of niet)

Goed, deze kwestie handelen we verder via PM af. Het lijkt me beter om bovenstaande regeling maar even officieel te maken. Een verzameltopic van onrechtmatig gebruikte foto's op het forum lijkt me niet noodzakelijk en kan, zoals nu blijkt zelfs lasterend zijn richting website's indien dit niet goed geverifieerd wordt. Derhalve bij deze een slotje.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.