Belastingdienst / Douane Voertuigen

Auteur Topic: Belastingdienst / Douane Voertuigen  (gelezen 177999 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #380 Gepost op: 25 januari 2015, 14:12:10
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1324765 date=1421858991
Zijn en blijven mooie wagens, alleen de reden voor de flitsers die blijven mij ontgaan

Nu heb ik de afgelopen jaren regematig met hen samengewerkt en werden de flitsers meestal gebruikt bij het (op een toeristische wijze) rijden naar een locatie van controle. Bijv. even stil staan op een weg om vervolgens via de berm en het fietspad naar een controleplek te rijden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #381 Gepost op: 20 juli 2016, 00:11:21
Het is weer even geleden maar zal eens weer wat foto's plaatsen voordat ze weer historie zijn geworden




Dienst: Douane Nederland
Kantoor: Nijmegen, locatie Amersfoort
Soort voertuig: Surveillance voertuig
Merk en type: Skoda Octavia
Kenteken: 52-NHX-9
Bijzonderheden:




Dienst: Douane Nederland
Kantoor: Nijmegen, locatie Amersfoort
Soort voertuig: Surveillance voertuig
Merk en type: Skoda Octavia
Kenteken: 53-RGT-1
Bijzonderheden:



Dienst: Douane Nederland
Kantoor: Nijmegen, locatie Amersfoort
Soort voertuig: Scan voertuig
Merk en type: Renault Master
Kenteken: VT-204-Z
Bijzonderheden: Is als vervanging gekomen van de MB Sprinter welke op Amersfoort gevestigd was.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #382 Gepost op: 20 juli 2016, 00:36:50
Wat is de reden dat de lichtbalk van de Skoda zo ver naar achteren staat?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #383 Gepost op: 20 juli 2016, 00:55:46
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1437690 date=1468967810
Wat is de reden dat de lichtbalk van de Skoda zo ver naar achteren staat?

Windgeluid, amber wil je vooral naar achteren hebben, tekstbord vooral achterzijde in gebruik enz.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #384 Gepost op: 20 juli 2016, 08:44:37
Citaat van: cavia link=msg=1437692 date=1468968946
Windgeluid, amber wil je vooral naar achteren hebben, tekstbord vooral achterzijde in gebruik enz.
Is inderdaad als ik het goed begrepen heb de beste plek waar hij het meest zichtbaar is.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #385 Gepost op: 20 juli 2016, 11:49:56
Citaat van: cavia link=msg=1437692 date=1468968946
Windgeluid, amber wil je vooral naar achteren hebben, tekstbord vooral achterzijde in gebruik enz.

Dankjewel! O0
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #386 Gepost op: 31 augustus 2022, 22:11:09
Ff feedkick hier 98uiye

Ik heb een D-max gekocht die van de douane Terschelling is geweest. Waar ik benieuwd naar ben zo'n er foto's van de inbouw in het voertuig en wie weet wat de balk is gebleven... ik vind dat amber wel mooi 998765
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #387 Gepost op: 1 september 2022, 11:48:04
Ff feedkick hier 98uiye

Ik heb een D-max gekocht die van de douane Terschelling is geweest. Waar ik benieuwd naar ben zo'n er foto's van de inbouw in het voertuig en wie weet wat de balk is gebleven... ik vind dat amber wel mooi 998765
Was dat een recente auto? Als k zoek kom ik namelijk wel een D-max tegen op Terschelling die een nieuwe (transparante) balk heeft. Als dat het geval is dan is deze waarschijnlijk weer gebruikt voor een ander voertuig (indien geen defecten er mee waren). Als het een oude is geweest dan zal je dit bij de in-/opbouwer moeten navragen.

Heb nooit met deze auto's gereden dus durf hier geen antwoord te geven hoe hij van binnen eruit zag.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v