Mobiele Eenheid (ME) Voertuigen

Auteur Topic: Mobiele Eenheid (ME) Voertuigen  (gelezen 411903 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Guardian

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 60
Reactie #440 Gepost op: 15 november 2010, 23:46:23
weet iemand waarom Haaglanden de enige regio is met deze jeeps?
Worden ze wel een uitgezonden na anderen Regio''s?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #441 Gepost op: 16 november 2010, 00:07:08
Worden ze wel eens uitgezonden naar andere regio's?

Zeker, het gebeurt regelmatig dat Haaglanden met de Jeeps bijstand verleent.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #442 Gepost op: 16 november 2010, 01:14:10
Wel erg vet die jeeps :D .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


tatuta

  • NRK - EHBO'er
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Geinterreseerde
    • Valvas Multimedia
Reactie #443 Gepost op: 16 november 2010, 09:51:22
in 1995 in de bommelerwaard werden strandbuggys ingezet door de me, heeft iemand fotos hiervan
NRK:                                         District ’s-Hertogenbosch e.o.       EHBO’er


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,287
Reactie #444 Gepost op: 16 november 2010, 11:17:21
Onder andere in de video op http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/20-overige/3802-toch-weer-me-inzet-na-wk-finale zie je de Jeeps ook gebruikt worden (even doorspoelen naar 2:00 en verder).

Als je op R15 zoekt op 'Joncbloetplein' vind je nog wel meer rellen video's waar de jeeps in voor komen  :)

Peen
Redacteur van


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #445 Gepost op: 17 november 2010, 00:22:05
Onder andere in de video op http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/20-overige/3802-toch-weer-me-inzet-na-wk-finale zie je de Jeeps ook gebruikt worden (even doorspoelen naar 2:00 en verder).

Als je op R15 zoekt op 'Joncbloetplein' vind je nog wel meer rellen video's waar de jeeps in voor komen  :)

Peen

Ziet er wel ideaal uit, wendbaarder ed dan de busjes. Mooie filmpjes op die site trouwens.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #446 Gepost op: 17 november 2010, 19:38:21
Onder andere in de video op http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/20-overige/3802-toch-weer-me-inzet-na-wk-finale zie je de Jeeps ook gebruikt worden (even doorspoelen naar 2:00 en verder).

Als je op R15 zoekt op 'Joncbloetplein' vind je nog wel meer rellen video's waar de jeeps in voor komen  :)

Peen

Op 3.20 rijd er op de verkeerde rijbaan een me voertuig, voor mij nieuw, met signalering in de zijkant. Weet iemand wat dit voor bus is en heeft iemand er een duidelijke foto van ?


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #447 Gepost op: 17 november 2010, 21:11:30
Op 3.20 rijd er op de verkeerde rijbaan een me voertuig, voor mij nieuw, met signalering in de zijkant. Weet iemand wat dit voor bus is en heeft iemand er een duidelijke foto van ?



Betreft de BraTra-wagen van Haaglanden.

Grtz,
Marcel


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #448 Gepost op: 17 november 2010, 23:10:48


Betreft de BraTra-wagen van Haaglanden.

Grtz,
Marcel

okay dank u  0098
mooi bussie  :D


koen5

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #449 Gepost op: 20 november 2010, 23:50:27
Kom zojuist op NUfoto de volgende foto tegen:
zie http://www.nufoto.nl/fotos/177071/veel-politie-en-me-op-de-been-na-demonstratie-njn-den-haag-.html

Met op de foto opmerkelijke jeeps. :o
'Zo ook hier op het Malieveld (maar ook bij Centraal Station) direct na het einde van de betoging, waar voor Nederland unieke kleine jeeps werden gebruikt.
Twee zitplaatsen voorin en twee achterin, waar de agenten achterstevoren in konden zitten.'

Zijn deze al eerder ingezet? Waarom wordt dit variant op de busjes gebruikt? Welk doel heeft het voertuig en wanneer wordt het ingezet?