Mobiele Eenheid (ME) Voertuigen

Auteur Topic: Mobiele Eenheid (ME) Voertuigen  (gelezen 413964 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #510 Gepost op: 3 mei 2011, 13:49:07
is de Regionale Interventie Eenheid (RIE) hetzelfde als het PP van Haaglanden ?? of in iedergeval vergelijkbaar qua werkzaamheden ?
Met Vriendelijke Groet.....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #511 Gepost op: 3 mei 2011, 16:44:20
is de Regionale Interventie Eenheid (RIE) hetzelfde als het PP van Haaglanden ?? of in iedergeval vergelijkbaar qua werkzaamheden ?

Nee, de RIE staat gelijk een Regionale Ondersteuning Groep of daarop gelijkende eenheden (OG, VAG, GBO etc.) en is meestal (extra) getraind AE personeel  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #512 Gepost op: 5 mei 2011, 09:13:36
Nee, de RIE staat gelijk een Regionale Ondersteuning Groep of daarop gelijkende eenheden (OG, VAG, GBO etc.) en is meestal (extra) getraind AE personeel  ;)

Je hebt deels gelijk Jerommeke, onze RIE is daadwerkelijk wel een soort PP, als er namelijk een spoedoproep ME komt dan zijn zij de eerste die gaan.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #513 Gepost op: 5 mei 2011, 16:30:16
Je hebt deels gelijk Jerommeke, onze RIE is daadwerkelijk wel een soort PP, als er namelijk een spoedoproep ME komt dan zijn zij de eerste die gaan.

Duidelijk! Verder is het gelijkend aan AE toch ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #514 Gepost op: 5 mei 2011, 18:12:41
De mannen zijn idd ook AE getraind maar ook als persoonsbeveiliger.


1998stefan1998

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #515 Gepost op: 9 mei 2011, 20:02:11
leuk al die schuimblus voertuigen(met KENTEKEN ZICHTBAAR !) ik was vorige keer op frobenstraat(rotterdam) en die zeiden dat als je die kenteken op internet plaatst ben je STRAFBAAR!, en dat is ook zo, dus pas maar op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #516 Gepost op: 9 mei 2011, 20:08:32
leuk al die schuimblus voertuigen(met KENTEKEN ZICHTBAAR !) ik was vorige keer op frobenstraat(rotterdam) en die zeiden dat als je die kenteken op internet plaatst ben je STRAFBAAR!, en dat is ook zo, dus pas maar op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;)

Dat is niet juist, zolang je op de openbare weg staat mag je plaatsen wat je wilt  ;)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #517 Gepost op: 9 mei 2011, 22:08:15
leuk al die schuimblus voertuigen(met KENTEKEN ZICHTBAAR !) ik was vorige keer op frobenstraat(rotterdam) en die zeiden dat als je die kenteken op internet plaatst ben je STRAFBAAR!, en dat is ook zo, dus pas maar op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;)

Ik neem aan dat je de waterwerper bedoeld  ;)
Waarom zou je het kenteken van dat voertuig moeten vervagen? Er staat met koeieletters "POLITIE" op.
Bij onopvallende voertuigen is het gebruikelijk dat je de kentekens vervaagd  ;)
Met Vriendelijke Groet.....


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #518 Gepost op: 9 mei 2011, 22:42:20
leuk al die schuimblus voertuigen(met KENTEKEN ZICHTBAAR !) ik was vorige keer op frobenstraat(rotterdam) en die zeiden dat als je die kenteken op internet plaatst ben je STRAFBAAR!, en dat is ook zo, dus pas maar op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;)
Ja, dat klopt hoor! Staat in de Strafwet Schuimblusvoertuigen Politie: "Het is strafbaar om kentekens van politie-schuimblusvoertuigen op internet te plaatsen"...... En dat is ook zo. Het is een feit van algemene bekendheid dat er regelmatig criminelen die dit soort criminele activiteiten ontplooien worden veroordeeld tot fikse straffen....  :-X In Jemen geldt volgens mij ongeveer dezelfde wet. (cynische modus uit)

Edit: ik zie nu (waarschijnlijk) het geboortejaar van de geciteerde pas... cynisme mijnerzijds onnodig (maar het lucht wel op)  ;D
greetz,  Enrique


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #519 Gepost op: 9 mei 2011, 22:52:16
Ja, dat klopt hoor! Staat in de Strafwet Schuimblusvoertuigen Politie: "Het is strafbaar om kentekens van politie-schuimblusvoertuigen op internet te plaatsen"...... En dat is ook zo. Het is een feit van algemene bekendheid dat er regelmatig criminelen die dit soort criminele activiteiten ontplooien worden veroordeeld tot fikse straffen....  :-X In Jemen geldt volgens mij ongeveer dezelfde wet. (cynische modus uit)

Edit: ik zie nu (waarschijnlijk) het geboortejaar van de geciteerde pas... cynisme mijnerzijds onnodig (maar het lucht wel op)  ;D

Enrique, op het wel publiseren staat toch de doodstraf?  ;D
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens