Bedankje voor hulpverleners...

Auteur Topic: Bedankje voor hulpverleners...  (gelezen 16494 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #20 Gepost op: 11 augustus 2012, 00:37:04
Zojuist je site doorgestuurd aan 95% van de mensen in mijn adresboek omdat ik dit een geweldige actie vind.
Ik hoop dat meer mensen dit zullen doen.

Succes !!!!

Groet,
Theo.

haha ik zie het testje wel, waar blijft je reactie dan :p
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


Theo

  • Instr. EHBO, Instr. BLS/AED (En geïnteresseerd in een baan als Ambuchauffeur), NHT Chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 184
    • EHBO Service Nederland
Reactie #21 Gepost op: 11 augustus 2012, 00:47:05
Gaat goed komen.... hahaha

groet,
Theo.
De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.


Theo

  • Instr. EHBO, Instr. BLS/AED (En geïnteresseerd in een baan als Ambuchauffeur), NHT Chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 184
    • EHBO Service Nederland
Reactie #22 Gepost op: 11 augustus 2012, 00:53:20
Reactie geplaatst... O0
De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #23 Gepost op: 11 augustus 2012, 02:12:12
Super initiatief !!!  O0

Ik hoop dat er heel veel mooie en positieve reacties op de site komen (van ons volgt, moet eigenlijk over 5 uur richting Beverwijk dus allang pitten, maaja).

Keep up the good work Melvin.
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #24 Gepost op: 11 augustus 2012, 02:23:13
Misschien is het een idee om mijn tweet die ik heb gemaakt te kopieren en te verzenden vanaf je eigen account.
Hoe meer mensen die tweet gaan versturen des te meer mensen bereiken wij hiermee.

Deze link kan je wat mij betreft zo overnemen en verzenden.
Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven dat kan via de site hulpverlenerbedankt.nl Een RT zou fijn zijn ;-)
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #25 Gepost op: 11 augustus 2012, 10:54:46
Misschien is het een idee om mijn tweet die ik heb gemaakt te kopieren en te verzenden vanaf je eigen account.
Hoe meer mensen die tweet gaan versturen des te meer mensen bereiken wij hiermee.

Deze link kan je wat mij betreft zo overnemen en verzenden.
Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven dat kan via de site hulpverlenerbedankt.nl Een RT zou fijn zijn ;-)

Ik heb het al gedaan :-)
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #26 Gepost op: 11 augustus 2012, 11:47:21
Doe effe een berichtje sturen naar RTLNieuws, NOS en al die andere media. Het is wel redelijk nieuws nu de politie negatief in het nieuws is. Grote kans dat je bericht wordt opgepakt.

Nou mails naar verschillende media zijn verstuurd, Nunspeet huis aan huis http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/augustus/10/bedankje_voor_hulpverleners_866 heeft er aandacht aan besteed. Landelijke media niks terug gehad....
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


WesleyW

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
  • LvnNL
    • Luchtvaartnoordnederland.nl
Reactie #27 Gepost op: 11 augustus 2012, 12:08:52
Ik zal proberen om ook wat vaker Tweets over je project te plaatsen op mijn Twitter: http://www.twitter.com/LuchtvaartN_NL :)

Ik vind het namelijk een fantastisch initiatief! Ga zo door!

Groetjes,

Wesley


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #28 Gepost op: 11 augustus 2012, 14:32:01
Ik zal proberen om ook wat vaker Tweets over je project te plaatsen op mijn Twitter: http://www.twitter.com/LuchtvaartN_NL :)

Ik vind het namelijk een fantastisch initiatief! Ga zo door!

Groetjes,

Wesley

Mag ik u hartelijk bedanken  e050
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #29 Gepost op: 11 augustus 2012, 15:59:12
Ik heb het al gedaan :-)

Beste Melvin,

Ik heb het op Facebook en Twitter gedeeld,goeie acie en succes ermee
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT