Bedankje voor hulpverleners...

Auteur Topic: Bedankje voor hulpverleners...  (gelezen 16325 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
Reactie #40 Gepost op: 15 augustus 2012, 00:11:01
super !! helemaal super !! ook ik ga de link delen op Facebook  O0 O0 O0 O0 O0


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #41 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:48:31
En nu live op slamFM

Goed bezig!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #42 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:50:52
Leuk dat zo,n spontaan initiatief nu de landelijke media bereikt. O0


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #43 Gepost op: 15 augustus 2012, 21:58:51
Is inderdaad leuk. Maar even kritisch, vanaf de werkvloer: bij meer dan 90% van de ritten die ik rij, krijgen we bedankjes, in vele verbale en non verbale vormen. Ter plaatse, achteraf, langere tijd erna..

Agressie jegens overheidspersoneel is en blijft (blijkbaar, en niet verwonderlijk gezien de recentelijke incidenten) een ''hot item''. Maar ik wil met deze kritische noot toch even meegeven: het is echt niet altijd kommer en kwel... O0 En dan spreek ik namens de witte tak. Men is nog steeds blij ons te zien, als we ergens op komen dagen.  :)


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #44 Gepost op: 15 augustus 2012, 22:14:42
Is inderdaad leuk. Maar even kritisch, vanaf de werkvloer: bij meer dan 90% van de ritten die ik rij, krijgen we bedankjes, in vele verbale en non verbale vormen. Ter plaatse, achteraf, langere tijd erna..

Agressie jegens overheidspersoneel is en blijft (blijkbaar, en niet verwonderlijk gezien de recentelijke incidenten) een ''hot item''. Maar ik wil met deze kritische noot toch even meegeven: het is echt niet altijd kommer en kwel... O0 En dan spreek ik namens de witte tak. Men is nog steeds blij ons te zien, als we ergens op komen dagen.  :)

Ik denk dat dit ook een goed beeld geeft voor die andere 9% van Nederland. Dat het ook op een "normale" manier kan. Vroeger werd iedereen warm onthaald als hulpverlener en nu word je eerder bekogeld met allerlei scheldwoorden.


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #45 Gepost op: 15 augustus 2012, 23:20:18
Gaat goed zo Melvin !

Ik heb net (zoals afgesproken) een banner en link gezet op zowel onze hoofdpagina  als op onze linkpagina.

Ik hoop dat er heel veel mooie en positieve verhalen op de site komen !
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #46 Gepost op: 16 augustus 2012, 01:00:51
Iedereen nogmaals weer bedankt!!!! 098uo
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #47 Gepost op: 16 augustus 2012, 01:11:43
ik heb het ook op twitter neergezet...  O0

Super  O0
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #48 Gepost op: 19 augustus 2012, 15:45:47
ik heb het ook op twitter neergezet...  O0

Super  O0

Bedankt O0
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #49 Gepost op: 14 september 2012, 19:18:32
Alle hulpverleners zijn speciaal, ze staat 24 uur per dag en 7 dagen in de week in weer en wind voor ons klaar! Maar welke hulpverlener verdiend een speciaal bedankje? HulpverlenerBedankt.nl reikt binnenkort de HulpverlenerBedankt.nl award uit aan misschien wel de hulpverlener die jij hebt opgegeven!

Wat moet je doen:
Vermeld waarom nou deze hulpverlener de award verdiend.
Vertel iets over het incident.
Vermeld de woonplaats.

Wij kiezen uiteindelijk een aantal inzendingen uit en daarna kan er gestemd worden. Aan de hand van die stemmen zien wij wie uiteindelijk de winnaar is.
www.hulpverlenerbedankt.nl/award
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via