Bedankje voor hulpverleners...

Auteur Topic: Bedankje voor hulpverleners...  (gelezen 16488 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #50 Gepost op: 17 september 2012, 10:29:01
Op dit moment bestond dit initiatief al daarom verwijs ik jullie naar : http://www.hulpvoorhulpverleners.nl/hulpverlenersaward2013#

Alle hulpverleners zijn speciaal, ze staat 24 uur per dag en 7 dagen in de week in weer en wind voor ons klaar! Maar welke hulpverlener verdiend een speciaal bedankje? HulpverlenerBedankt.nl reikt binnenkort de HulpverlenerBedankt.nl award uit aan misschien wel de hulpverlener die jij hebt opgegeven!

Wat moet je doen:
Vermeld waarom nou deze hulpverlener de award verdiend.
Vertel iets over het incident.
Vermeld de woonplaats.

Wij kiezen uiteindelijk een aantal inzendingen uit en daarna kan er gestemd worden. Aan de hand van die stemmen zien wij wie uiteindelijk de winnaar is.
www.hulpverlenerbedankt.nl/award
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


sylvester1986

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 17 oktober 2012, 18:34:05
Vandaag weer super samengewerkt met de hulpverleners. Tijdens mijn werkzaamheden getuige van een, op het eerste oog simpele, aanrijding. (auto vs auto)

Vervolgens zit je opeens met 2 personen die last van hun nek hebben. Collega direct meldkamer gebeld en voor ik het wist tijdens het verkeerregelen, een politiebus en 2 ambulances met prio 1 TP. Weer een goede ervaring met de hulpverleners rijker. O0


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #52 Gepost op: 5 november 2012, 19:09:15
Vandaag weer super samengewerkt met de hulpverleners. Tijdens mijn werkzaamheden getuige van een, op het eerste oog simpele, aanrijding. (auto vs auto)

Vervolgens zit je opeens met 2 personen die last van hun nek hebben. Collega direct meldkamer gebeld en voor ik het wist tijdens het verkeerregelen, een politiebus en 2 ambulances met prio 1 TP. Weer een goede ervaring met de hulpverleners rijker.

Zet het als je wilt even op hulpverlenerbedankt.nl

Bedankt!
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #53 Gepost op: 13 februari 2013, 20:03:32
Iemand nog wat ideetjes om de website HulpverlenerBedankt.nl weer aan de man te krijgen? Totaal nu al 150  berichten maar het kunnen er natuurlijk veel meer worden. Als iemand nog wat tips heeft hoor ik dat natuurlijk heel graag!

Bedankt!
Melvin
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #54 Gepost op: 14 februari 2013, 13:10:25
Iemand nog wat ideetjes om de website HulpverlenerBedankt.nl weer aan de man te krijgen? Totaal nu al 150  berichten maar het kunnen er natuurlijk veel meer worden. Als iemand nog wat tips heeft hoor ik dat natuurlijk heel graag!

Bedankt!
Melvin
Om te beginnen is het belangrijk dat je de website zo veel mogelijk promoot. De pers, Fora, Facebook en Twitter. Allemaal uitstekende media.

Daarnaast heb je Search Engine Optimalisation. Er moeten zo veel mogelijk links naar jou website zijn en vanaf jou website moeten er ook links naar andere websites. Linkbuilding noemen ze dit. Daarnaast moet je er voor zorgen dat je meta gegevens goed zijn, en zo specifiek mogelijk zijn. Je kan google analatics gebruiken om bij te houden hoe je bezoekersflow is. Aan de hand daarvan kan je verbeteringen aan je website maken. Je kan ook zien op welke zoekwoorden jou website gevonden word.
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie


MelvinBakker.nl

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
    • MelvinBakker.nl
Reactie #55 Gepost op: 14 februari 2013, 16:33:38
Om te beginnen is het belangrijk dat je de website zo veel mogelijk promoot. De pers, Fora, Facebook en Twitter. Allemaal uitstekende media.

Daarnaast heb je Search Engine Optimalisation. Er moeten zo veel mogelijk links naar jou website zijn en vanaf jou website moeten er ook links naar andere websites. Linkbuilding noemen ze dit. Daarnaast moet je er voor zorgen dat je meta gegevens goed zijn, en zo specifiek mogelijk zijn. Je kan google analatics gebruiken om bij te houden hoe je bezoekersflow is. Aan de hand daarvan kan je verbeteringen aan je website maken. Je kan ook zien op welke zoekwoorden jou website gevonden word.

Bedankt voor je tips! Ik ga er mee aan de slag! 098uo
Kijk ook eens op mijn eigen persoonlijke website : www.MelvinBakker.nl - Wil jij ook onze #hulpverleners bedanken of een schouderklopje geven? Kan via


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #56 Gepost op: 14 februari 2013, 17:03:50
Ik gebruik zelf google analatics voor al mijn sites en die van klanten. Echt ideaal. Je kan er enorm veel informatie uit halen!
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie