Natuurbrand bestrijdingsvoertuigen

Auteur Topic: Natuurbrand bestrijdingsvoertuigen  (gelezen 222179 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #80 Gepost op: 15 juli 2005, 18:04:49
Niet voor bosbrandbestrijding maar voor duinbrandbestrijding. De nieuwe unimog van de brandweer Den Haag !!!

Gr. ricardo

HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Albert-Jan

  • Gast
Reactie #81 Gepost op: 15 juli 2005, 18:49:41
Dit voertuig had ik al geplaatst bij de unimogs, maar valt tevens in dit topic. Dit is de TAS 38-808. Dit voertuig is alleen maar bedoeld voor bosbranden vanwege hete uitgestrekte heide gebied. De ruimte achter voor de korpsleden is geheel open.



Groetjes
Albert-Jan


firemanr

  • Gast
Reactie #82 Gepost op: 15 juli 2005, 18:52:01
Niet voor bosbrandbestrijding maar voor duinbrandbestrijding. De nieuwe unimog van de brandweer Den Haag !!!

Gr. ricardo



Tis nie echt een knapperd.... :-X :-X


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #83 Gepost op: 15 juli 2005, 18:52:40
Tis nie echt een knapperd.... :-X :-X

Nou als je hem over het strand ziet blazen wel hoor !!
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


firemanr

  • Gast
Reactie #84 Gepost op: 15 juli 2005, 19:17:00
Nou als je hem over het strand ziet blazen wel hoor !!

Het lijkt op iemand die naar de tandarts moet voor een beugeltje over zijn bovenste tandjes..... :-\ ;D


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #85 Gepost op: 15 juli 2005, 19:31:35
Het lijkt op iemand die naar de tandarts moet voor een beugeltje over zijn bovenste tandjes..... :-\ ;D
Hij ziet er wel een beetje raar uit maar uitermate geschikt voor het terrein. Overigens is het gewoon een volledige ts.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


jwpots

  • Gast
Reactie #86 Gepost op: 15 juli 2005, 20:03:25
René,
Is het mogelijk om de berichten over het nieuwe duinvoertuig van den Haag te verplaatsen naar de topic "Overdracht nieuw duinvoertuig" ?? Want ik ben bang dat er straks niet anders "gezeurd" gaat worden over deze wagen in de onjuiste topic. Het is wel een vier wiel aangedreven voertuig maar niet specifiek bedoeld voor bosbrandbestrijding waar deze topic over gaat.

Groet
Johan


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #87 Gepost op: 15 juli 2005, 20:10:55
René,
Is het mogelijk om de berichten over het nieuwe duinvoertuig van den Haag te verplaatsen naar de topic "Overdracht nieuw duinvoertuig" ?? Want ik ben bang dat er straks niet anders "gezeurd" gaat worden over deze wagen in de onjuiste topic. Het is wel een vier wiel aangedreven voertuig maar niet specifiek bedoeld voor bosbrandbestrijding waar deze topic over gaat.

Groet
Johan
Dat gezeur valt heus wel me hoor, in dat topic wordt er ook niet meer gezeurd dus waarom zal dat hier dan ineens wel gaan gebeuren buiten de reactie van fireman R ?????

Maar het is jouw dag hoor  ;D
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Rene112

  • Gast
Reactie #88 Gepost op: 15 juli 2005, 20:21:38
Dat gezeur valt heus wel me hoor, in dat topic wordt er ook niet meer gezeurd dus waarom zal dat hier dan ineens wel gaan gebeuren buiten de reactie van fireman R ?????

Maar het is jouw dag hoor  ;D

René,
Is het mogelijk om de berichten over het nieuwe duinvoertuig van den Haag te verplaatsen naar de topic "Overdracht nieuw duinvoertuig" ?? Want ik ben bang dat er straks niet anders "gezeurd" gaat worden over deze wagen in de onjuiste topic. Het is wel een vier wiel aangedreven voertuig maar niet specifiek bedoeld voor bosbrandbestrijding waar deze topic over gaat.

Groet
Johan


Om misverstanden te voorkomen  ;) ;D

Johan heeft gelijk dat het voertuig hier strikt gezien niet thuis hoort.
En ik verwacht net als Ricardo dat het 'gezeur' wel mee zal vallen.
Daarnaast zit een duinvoertuig wel heel dicht tegen de bosbrand bestrijdingsvoertuigen aan...

Ik stel voor dat we deze berichten niet verplaatsen, er verder ook niet meer op reageren, en dat we weer snel verder gaan met 'echte' bosbrand bestrijdings voertuigen!

groeten,
René de Caluwé


jwpots

  • Gast
Reactie #89 Gepost op: 15 juli 2005, 20:26:53


Om misverstanden te voorkomen  ;) ;D

Johan heeft gelijk dat het voertuig hier strikt gezien niet thuis hoort.
En ik verwacht net als Ricardo dat het 'gezeur' wel mee zal vallen.
Daarnaast zit een duinvoertuig wel heel dicht tegen de bosbrand bestrijdingsvoertuigen aan...

Ik stel voor dat we deze berichten niet verplaatsen, er verder ook niet meer op reageren, en dat we weer snel verder gaan met 'echte' bosbrand bestrijdings voertuigen!

groeten,
René de Caluwé


René, bedankt voor zover, maar ik hoop dat je de regel stelt van "wie niet luistert, moet maar voelen" en dan alsnog tot verplaatsing over gaat.

Groet
Johan