Antecedentenonderzoek voor solicitatie bij de koninklijke Marechaussee

Auteur Topic: Antecedentenonderzoek voor solicitatie bij de koninklijke Marechaussee  (gelezen 5232 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marechaussee1992

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Hallo allemaal.

Na een lange selectieprocedure heb ik eindelijk vorige week mijn contract ondertekend bij de koninklijke marechaussee voor de functie marechaussee beveiliger.
Tijdens de korps gesprek en daarvoor heb ik aangegeven dat ik 2 keer in aanmerking was gekomen met de justitie ( kinderrechter ) en ben veroordeeld voor beide keren een taakstraf.
Dat was in 2007 ( 15 jaar ) & 2008 ( 16 jaar ). De officiers zeiden tijdens het korps gesprek dat het niet een groot probleem moest zijn aangezien de leeftijd en hoelang geleden het was. ''jeugdzondes''
En sinds vorige week is mijn antecedenten onderzoek aangevraagd bij de veiligheidsonderzoek de militaire inlichtingen- en veiligheidsdienst. en maak me alsnog heel erg druk..
Ik heb vorig jaar in 2011 ook een antecedenten onderzoek gehad voor me opleiding beveiliging (grijzepas), en daar heb ik een goedkeuring gekregen van de recherche bureau politie Gelderland.
nu ben ik 20,5 jaar. De uitspraken waren 4 en 5 jaar geleden.

Ik hoop op een antwoord tegemoet

Bedankt.




Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2012, 00:10:39
Ik hoop op een antwoord tegemoet
Dan ga ik er van uit dat je vraag iets is in de trend van 'moet ik me zorgen maken'?


Marechaussee1992

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2012, 00:15:55
bedankt voor je reactie,,
inderdaad ik maak me zorgen,
en ik weetniet hoe een antecedentenonderzoek word beoordeeld


crosslee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2012, 12:07:10
Hallo allemaal.

Na een lange selectieprocedure heb ik eindelijk vorige week mijn contract ondertekend bij de koninklijke marechaussee voor de functie marechaussee beveiliger.
Tijdens de korps gesprek en daarvoor heb ik aangegeven dat ik 2 keer in aanmerking was gekomen met de justitie ( kinderrechter ) en ben veroordeeld voor beide keren een taakstraf.
Dat was in 2007 ( 15 jaar ) & 2008 ( 16 jaar ). De officiers zeiden tijdens het korps gesprek dat het niet een groot probleem moest zijn aangezien de leeftijd en hoelang geleden het was. ''jeugdzondes''
En sinds vorige week is mijn antecedenten onderzoek aangevraagd bij de veiligheidsonderzoek de militaire inlichtingen- en veiligheidsdienst. en maak me alsnog heel erg druk..
Ik heb vorig jaar in 2011 ook een antecedenten onderzoek gehad voor me opleiding beveiliging (grijzepas), en daar heb ik een goedkeuring gekregen van de recherche bureau politie Gelderland.
nu ben ik 20,5 jaar. De uitspraken waren 4 en 5 jaar geleden.

Ik hoop op een antwoord tegemoet

Bedankt.
je was minderjarig ten tijde van de veroordelingen. Je bent niet veroordeeld tot een gevangenisstraf dus ik denk dat het allemaal wel los zal lopen. Als de officieren het ook al aangeven dat het niet zo`n ramp is. Dan zou ik zeggen. Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy


Marechaussee1992

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2012, 15:36:52
Crosslee bedankt voor je reactie,

Het lucht me iedergeval op wat je hebt gezegt.
En ik heb je liedje geluisterd hahaha i like it !
Op de dag van de goedkeuring ga ik hem weer opzetten:P


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:44:35
't ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor "jeugdzonden" dit zijn geweest waarvoor je bent veroordeeld.

dingen als vuurwerk, graffiti (vernieling) kan ik me voorstellen dat hier niet zo heel zwaar aan getild wordt. Openlijke geweldpleging of mishandeling is al een heel ander verhaal.

We kunnen er dus niks over zeggen, ik zou dan ook lekker afwachten tot je bericht krijgt van de Kmar.


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #6 Gepost op: 28 augustus 2012, 22:36:10
Enige wat je kunt doen is afwachten. Maar die jeugd zondes.. 4,5 jaar geleden vind ik nog niet zo heel lang geleden, persoonlijk gezien.

Iedereen kan wat roepen, maar alleen je uitslag geeft het antwoord. Het ligt er maar net aan wat er gebeurd is en hoe het gebeurd is.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #7 Gepost op: 29 augustus 2012, 09:01:59
Ik sluit me volledig aan bij ... uhm ... ''De officiers'' ...
Gezien de functie die je aangeeft zou ik me er geen zorgen over maken.
Zeker niet als je nu alles goed op de rit hebt.
Gefeliciteerd met je nieuwe functie bij ''het wapen''. O0
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Marechaussee1992

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #8 Gepost op: 29 augustus 2012, 16:53:04
Ik sluit me volledig aan bij ... uhm ... ''De officiers'' ...
Gezien de functie die je aangeeft zou ik me er geen zorgen over maken.
Zeker niet als je nu alles goed op de rit hebt.
Gefeliciteerd met je nieuwe functie bij ''het wapen''. O0

CMKmaat,

bedankt voor je bericht.
het is een eer voor mij om bij de marechaussee aan de slag te kunnen


Marechaussee1992

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #9 Gepost op: 29 augustus 2012, 16:56:44
Enige wat je kunt doen is afwachten. Maar die jeugd zondes.. 4,5 jaar geleden vind ik nog niet zo heel lang geleden, persoonlijk gezien.

Iedereen kan wat roepen, maar alleen je uitslag geeft het antwoord. Het ligt er maar net aan wat er gebeurd is en hoe het gebeurd is.

Cabo bedankt voor je bericht,

Je hebt gelijk dat de uitslag alleen telt, maar ik hoop gewoon niet dat me jeugdzondes mij hele leven volgen omdat ik toch nu wat ouder ben en niet meer die domme fouten ga maken.