Aansluitschema dip-switches W&G WA-100

Auteur Topic: Aansluitschema dip-switches W&G WA-100  (gelezen 4981 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Th.vd.L

  • Bevelvoerder
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Gepost op: 1 september 2012, 17:33:05
Voor mijn sireneversterker merk W&G WA-100 ben ik op zoek naar een schema voor de dip-switches. Met deze switches kun je de tonen, snelheden etc. veranderen. Er wordt nu een tweetoon gegenereerd, maar ben benieuwd wat voor sirenes er nog meer op zitten.

Wie o wie zou mij hieraan kunnen helpen? Alleen al bepaalde combinaties van dip-switches of de functie van een bepaalde switch zijn welkom.
W&G Nederland geeft aan dat er geen handleidingen of schema's worden afgegeven en ik de versterker enkel naar hen kan opsturen zodat zij kunnen kijken wat er allemaal in zit... waar zij overigens dikke knaken voor vragen!!

Hieronder ook een filmpje van de toon die er nu uitkomt. Weet iemand of dit de nieuwe sirene is of lijkt deze er alleen maar op?



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=MOLenctgMsE


Verander wat je niet kan accepteren en accepteer wat je niet kan veranderen.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #1 Gepost op: 1 september 2012, 19:23:28
Dat is toch gewoon uitproberen? Switch omzetten en kijken welk geluid eruit komt O0


Th.vd.L

  • Bevelvoerder
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #2 Gepost op: 2 september 2012, 09:38:40
Dat is toch gewoon uitproberen? Switch omzetten en kijken welk geluid eruit komt O0

15 switches met 2 mogelijkheden per switch en een snelle berekening geven een uitkomst van 32.768 mogelijke opties. Dat wordt mij een beetje te gek om allemaal te proberen.  ;)
Verander wat je niet kan accepteren en accepteer wat je niet kan veranderen.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3 Gepost op: 2 september 2012, 09:58:49
Je kunt de meeste sirenens maken. Deze had een maat van me ook. Gewoon uitproberen


Andreej

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #4 Gepost op: 2 december 2013, 14:11:00
Even een beetje stof afblazen van een oud topic...  :) Weet iemand ook de aansluiting van de 6-polige stekker / 7-polige draad van een W&G WA100? Ik heb al her en der wat gezocht, maar kan weinig info boven water halen. Tnx alvast!


Gast

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 2 december 2013, 14:24:57
Dit zou hem moeten zijn



Andreej

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #6 Gepost op: 2 december 2013, 16:41:21
Mijn dank is wederom groot!  ;D


Hans035

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #7 Gepost op: 7 juli 2016, 16:50:03
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1224677 date=1385990697
Dit zou hem moeten zijn




Ben ook opzoek naar een aansluit schema


vinanw

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #8 Gepost op: 24 maart 2024, 13:54:20
Hallo heeft er iemand een aansluitschema van de wa50/wa100 ik kom er namelijk niet uit en online is er niks te vinden


vinanw

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #9 Gepost op: 24 maart 2024, 13:55:14
Mijn dank is wederom groot!  ;D

Heb je toevallig nog het aansluitschema van de wa50 ik ben hier namelijk al geruime tijd naar opzoek