Hoogwerker Dordrecht

Auteur Topic: Hoogwerker Dordrecht  (gelezen 1143 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fred_090

  • Gast
Gepost op: 6 maart 2005, 22:04:59
Op het Europese Aanbestedingen board stond de aankondiging van de verwerving van een neiuwe HW tbv. Dordrecht. Wie weet meer, zag er laatst al een Mercedes en MAN TGA staan, wat wordt het, want vaak is het op voorhand al bekend (en in Dordrecht schakelt men nu al over op MAN, een voorbode? met HDS als huisleverancier?) 8)




Foto Joop

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2005, 07:35:42
Aardige gedachtengang, maar of een bepaalde voorkeur / wens uitkomt, staat bij een (openbare Europeese) aansbesteding lang niet vast. Zeker niet bij zulk soort leveringen.

Misschien is het ze gelukt om het bestek in een bepaalde richting te schrijven, maar als een andere leverancier aan de gestelde specificaties kan voldoen, komt deze in principe ook in aanmerking om te leveren.

Groeten,

Joop


fred_090

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 9 maart 2005, 20:59:03
Na heel wat jaartjes commercie, incl Europese aanbestedingen weet ik wel beter. Waarom rijden er dan in Duitsland, Frankrijk en Italie dan geen DAF's rond? Ik heb het vermoeden dat het een MAN TGA wordt met HDS-VEMA.


Foto Joop

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 9 maart 2005, 22:37:16
Na heel wat jaartjes commercie, ........weet ik wel beter.......

(...........) En techniek?

Wij hebben op dit moment ook een Europese aanbesteding lopen, maar of diegene, die wij graag willen, ook daadwerkelijk  het werk krijgt, is maar de vraag.

(Stuur me anders eens een PM waarin je verteld hoe het anders zou kunnen.)

Waarom rijden er dan in Duitsland, Frankrijk en Italie dan geen DAF's rond?

Dat heeft ook zo zijn oorzaak, wat me beter lijkt hier niet te publiceren.

En als je zo actief bent op het forum, waarom registreer je  jezelf dan niet?

Groeten,

Joop