Koppelriem

Auteur Topic: Koppelriem  (gelezen 15625 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 10 september 2012, 19:00:22
Bij mij hangt er op dit moment een Maglite ring aan, Verrekijkertas (met Verrekijker er in), tasje met wegwerp handschoenen/EHBO blaadje en een zaklamp(tasje). Verrekijker kan ik gebruiken als ik toezicht moet houden in het meren gebied.

@Lifc,

Als je eerder was geweest, had ik nog wel 3 koppels voor je gehad. 2x Leren koppels, 1x Klittenband.
Deze heb ik weg gedaan toen ik MinDef verliet.


Martijn95

  • Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
Reactie #21 Gepost op: 22 november 2012, 22:12:52
Ik ontvang deze morgen:

http://www.benscore.com/Fosco-politie-koppel-riem-deluxe-zwart-p-26343.html



Aangezien ik en een paar anderen hebben besloten om een koppel aan te schaffen voor praktijk en stage, zochten wij een goede die ook niet te duur is. Daarbij kwamen we uit op deze!

Citaat
Deze koppelriem wordt geleverd inclusief alle bijbehorende draagtasjes.

Sluiting is voorzien van een extra beveiliging.
One-size-fits-all ( 90cm - 130cm)

1 tas voor bv. feitenboekje
1 handboeientas
1 dubbel patroonhoudertas
1 Medische handschoenentas
1 sleutelhanger
1 pashouder
1 batonhouder of (mini) maglite houder
1 ring voor staaflantaarn
4 riemhouders (beltkeepers)


5002

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Reactie #22 Gepost op: 23 november 2012, 08:22:17
Kan je zeggen, Fosco/Fostex is troep.... Koop liever Uncle Mike's oid.


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #23 Gepost op: 23 november 2012, 11:33:17
Kan je zeggen, Fosco/Fostex is troep.... Koop liever Uncle Mike's oid.

Ik gebruik zelf deze koppelriem en ben er uitermate tevreden mee. Waar baseer je op dat het troep is?


Gast

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 23 november 2012, 11:58:45
Ik gebruik zelf deze koppelriem en ben er uitermate tevreden mee. Waar baseer je op dat het troep is?

Bij mijn koppel is de kwaliteit van de klittenband slecht, slecht genaaid en de stof van de zakjes is dunner dan van Uncle Mike of Safariland.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 23 november 2012, 12:35:50
Bij mijn koppel is de kwaliteit van de klittenband slecht, slecht genaaid en de stof van de zakjes is dunner dan van Uncle Mike of Safariland.
Idem dito O0
Ik heb daarom ook nog een Uncle Mike koppel.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #26 Gepost op: 23 november 2012, 13:32:56
Kan je zeggen, Fosco/Fostex is troep.... Koop liever Uncle Mike's oid.

Ben ik het helemaal mee eens  O0 O0
Uncle Mike's is dan wel een stuk duurder maar ook een stuk beter en steviger waar alles goed op zijn plek bij blijft.

Doe eens een test voor wat betreft het om en af doen van beide koppels en je zal zien dat die van Uncle Mike's niet doorbuigt
waar de andere als een soort van plumppudding in elkaar zakken om het even gecharcheerd te zeggen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #27 Gepost op: 23 november 2012, 20:19:47
Ik zou hem eerst maar eens leeg trekken want ik kan mij niet voorstellen dat je alles nodig hebt. Krijg je alleen maar last van... helemaal als je moet rennen!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #28 Gepost op: 25 november 2012, 04:58:44
Kan je zeggen, Fosco/Fostex is troep.... Koop liever Uncle Mike's oid.

Eens, koppel van UM heb ik nu al ruim 7 jaar en ziet er nog knap uit en werkt ook nog goed. Heb een Fostex koppel gehad, met bijbehorende zaken. Zakjes waren naar een jaar kapot. Na anderhalf jaar werkte het klittenband niet meer.

UM is gewoon degelijker...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #29 Gepost op: 25 november 2012, 11:46:30
Niet om het een of ander, bedenk even waar Martijn dat ding voor nodig heeft. In het kader van zijn stages moet ie af en toe zo'n koppel om. Kun je als student een prijzige Uncle Mike's kopen die na 2 jaar nog perfect is maar die je misschien aan de wilgen hangt, of een goedkope Fostex die na 2 jaar afgeschreven en misschien niet meer nodig is. Lijkt me niet zo'n heel gekke beslissing  :P
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill