Alarmering en/of inzet GNK-C

Auteur Topic: Alarmering en/of inzet GNK-C  (gelezen 147354 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #80 Gepost op: 25 juni 2005, 18:25:20
Ik heb zojuist een inzet van Utrecht doorgekregen, die zijn vandaag ter assistentie van de EHBO ingezet bij het Galgewaard stadion.

Mag ik van de inzet van 20 juni wat meer gegevens? Wie zijn er ingezet (ook Ambu-team?), waar op de A2 was het?

Weer bedankt! ;)

Ik weet niet of het ambu team ook ingezet is, maar ik weet wel dat de sigma in het stadion geholpen heeft met ehbo werkzaamheden. Ze hebben nog best wat te doen gehad. Het sigma is ingezet omdat ze bang waren dat als marokko zou verliesen, dit een chaos zou gaan worden, gelukkig bleef die chaos uit. De sigma leden hebben het trouwens wel prima naar hun zin gehad.

Christian


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #81 Gepost op: 25 juni 2005, 18:26:49
Ik denk dat er iets fout ging bij mijn melding en verzenden, maar mijn antwoordt christian, kun je onder jouw tekst lezen.  ;D


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #82 Gepost op: 27 juni 2005, 09:50:59
Bedankt! ;)

Christian


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #83 Gepost op: 21 september 2005, 16:46:50
Moet de sigmainzet gister bij dat containerschip er niet bij?
Arts  www.alphalog.nl


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #84 Gepost op: 21 september 2005, 17:56:35
Die staat al op www.geneeskundigecombinatie.nl hoor... 8) Of bedoel je de vermelding hier? Dan blijf ik posten, want de inzetten blijven binnenstromen. We zitten nu op 55 inzetten vanaf 28 juni 1999, 15 meldingen in 2005 tegen 13 in geheel 2004! De Geneeskundige Combinatie blijkt te zijn ontdekt! Het zijn niet super interessante inzetten qua handelingen, maar toch.

Christian


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #85 Gepost op: 21 september 2005, 21:13:40
Die staat al op www.geneeskundigecombinatie.nl hoor... 8) Of bedoel je de vermelding hier? Dan blijf ik posten, want de inzetten blijven binnenstromen. We zitten nu op 55 inzetten vanaf 28 juni 1999, 15 meldingen in 2005 tegen 13 in geheel 2004! De Geneeskundige Combinatie blijkt te zijn ontdekt! Het zijn niet super interessante inzetten qua handelingen, maar toch.

Christian

Heeft gewoon te maken met het feit dat er tegenwoordig heel anders tegen potentieel gevaarlijke calamiteiten aangekeken wordt. Er wordt veel meer dan vroeger het zekere voor het onzekere genomen. We hebben dat in Zeeland nu ook een paar keer gezien.

Gr
Erik


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #86 Gepost op: 25 november 2005, 23:50:15
Er zijn vandaag diverse SIGMA eenheden ingezet. Wil iemand me helpen aan info? Dan kan ik de website weer bijwerken.
Omschrijving, locatie en ingezette eenheden (Ambu-team en/of SIGMA) wil ik dan graag weten.

Christian


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #87 Gepost op: 26 november 2005, 03:12:04
SIGMA Woudenberg ingezet als bijstand op de A1 en procinciale wegen richting Apeldoorn.
SIGMA Utrecht ingezet bij de O&V jaarbeurs Utrecht.
SIGMA Woerden is ook ingezet al weet ik niet precies waar.


Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #88 Gepost op: 26 november 2005, 08:10:37
SIGMA Woudenberg ingezet als bijstand op de A1 en procinciale wegen richting Apeldoorn.
SIGMA Utrecht ingezet bij de O&V jaarbeurs Utrecht.
SIGMA Woerden is ook ingezet al weet ik niet precies waar.

Volgens mij is Woerden ook richting Apeldoorn geweest.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #89 Gepost op: 26 november 2005, 12:16:30
Kan misschien kloppen, maar dat is dan niet via de A1 volgens mij. Inzet Woerden werd ook al redelijk snel beeindigd.