Agent in vrije tijd.

Auteur Topic: Agent in vrije tijd.  (gelezen 6614 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #10 Gepost op: 10 maart 2005, 18:47:38
zo'n ding is een stop politie bordje
en dat er wat anders stond weet ik omdat ik niet wist hoe ik het uit moest leggen

Of te wel een "politie transparant"
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #11 Gepost op: 10 maart 2005, 21:08:18

Voor wat betreft de bordjes "politie stop": deze mag niemand in zijn prive voertuig hebben.

ik wel, hele stapels, en ik ken nog een aantal mensen die dat wel mogen. ;D ;D
Nemo me impune lacessit


Elles

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 10 maart 2005, 21:52:54
Ok, was iets te kort door de bocht.... Maar je bergrijpt wat ik bedoelde toch??  ;)


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 13 maart 2005, 00:37:32
Voor wat betreft de bordjes "politie stop": deze mag niemand in zijn prive voertuig hebben.

Mm, vreemd. Zowel mijn collega's als ik hebben in onze prive voertuigen een stop-volg bordje zitten. En gebruiken die ook.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #14 Gepost op: 13 maart 2005, 05:13:58
Mm, vreemd. Zowel mijn collega's als ik hebben in onze prive voertuigen een stop-volg bordje zitten. En gebruiken die ook.
Serieus?

Mag ik vragen waarom??
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #15 Gepost op: 13 maart 2005, 06:29:40
voor zover mij bekend is het gebruik van een stop politie bord in een prive voertuig niet toegestaan, ook niet aan politie ambtenaren buiten hun dienst tijd, zelfs niet in dienst tijd met hun eigen prive voertuig.

overigens politie volgen is slechts een verzoek, heeft geen wettelijke basis, alleen het woordt ''stop'' staat in de regelgeving, dus als de politie zegt ''politie'', zeg ik daag ik ben gerrit, tot dat ik een stop teken krijg natuurlijk ;D
Nemo me impune lacessit


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #16 Gepost op: 13 maart 2005, 10:43:56
voor zover mij bekend is het gebruik van een stop politie bord in een prive voertuig niet toegestaan, ook niet aan politie ambtenaren buiten hun dienst tijd, zelfs niet in dienst tijd met hun eigen prive voertuig.

overigens politie volgen is slechts een verzoek, heeft geen wettelijke basis, alleen het woordt ''stop'' staat in de regelgeving, dus als de politie zegt ''politie'', zeg ik daag ik ben gerrit, tot dat ik een stop teken krijg natuurlijk ;D

Staat er ook niet iets in, in de geest van "aanwijzingen, gegeven door daartoe bevoegde ambtenaren, gaan voor alle verkeersborden en - regels en moeten worden opgevolgd".

Dus volgens mij sta je op glad ijs als je pas stopt bij het woordje stop. Tenzij je bij hoog en laag vol blijft houden dat je er sterkt aan twijfelt of het wel echt politie is.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #17 Gepost op: 13 maart 2005, 11:43:18
Er zou maar een citroen AX achter je rijden met een bordje: "Stop-politie-stop"  ;D

Denk maar niet dat iemand dat serieus neemt.


guest1564

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 13 maart 2005, 13:32:31
Nou hier mag het niet!
Meestal bellen ze het door en blijven erachter rijden totdat er een noodhulp auto ter plaatse is


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 13 maart 2005, 13:40:34
Mm, vreemd. Zowel mijn collega's als ik hebben in onze prive voertuigen een stop-volg bordje zitten. En gebruiken die ook.

zou je misschien een foto kunnen maken? met onherkenbaar kenteken? ik ben wel benieuwd eigenlijk
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !